Latasin tässä äsken sen niin hyväksi kehutun DCC++-ohjelman, mutta minen vaan osaa käyttää sitä. Aina kun yritän etsiä jotain kestää niin hitsin kauan eikä siihen kuitenkaan tule mitään tiedostoja. Mun mielestä olen aktiivikäyttäjä ja IP-numerokin siellä näkyy. Mikä siis voisi olla vikana? :/
Tästä on varmasti puhuttu monen monta kertaa, mutta katso tuolta löydätkö avun http://www.finx.org/fi-faq.php#aktiivivaipassiivi . Ja jos ei auta niin ole sitten passive. Toimii ainakin varmasti. Hakua voi käyttää.
Kyllä mä oon yrittäny noita edellisiä viestejä kattoa mutta kun ei löydy vastausta. Nyt olis sellaanen ongelma että kun menen siihen 'search'-juttuun niin siinä napin kohdalla lukee 'purge'. Mitä se tarkoittaa? Sitten kun painan entteriä kun olen hakemassa jotain niin tulee vaan joku tekstitiedosto johna lukee 'Searching is currently disabled.txt'. Mitä se nyt tarkoittaa? Voisiko joku auttaa? :/
se purge nappula tyhjentää muistiin jääneet aiemmat haut, siis kun haet jotain ja sen jälkeen painat kentän vieressä olevaa nuolta niin näet aikaisemmat haut, purge tyhjentää tämän kentän. Searching is currently disabled tarkoittaa että kyseinen hubi ei ole juuri nyt toiminnassa. Poistu hubilta joka tämän ilmoituksen tuotttaa ja mene jollekin toiselle niin pitäis pelittää.