Mä en tajuu miten DC ++ lla se ip osote ja yhteys mun serkulla on 512/512kpbs tai jotai sinne päin laajakaista.Nii se IP osoite mistä ne saa ja te, jotka osaatte käyttää dc++aa niin kertokaa mitä muuta rekisteröitymiseen tulee ja miten ne tulee kirjoittaa siihen kun mä ja mun serkku ei tiedetä paljon mitään näistä [bold]IP osoite/dc++[/bold]hommista. Pleaze auttakaa!!!!
Whatta???, olisi suotavaa, jos miettisit mitä aijot kirjoittaa ja kirjoitat sen vasta sen jälkeen. Itse en ainakaan tajunnut tuosta muuta kun että on kyse dc++:sta ja ip:stä. Enpä osaa muuta sanoa. Kirjoitappa ensikerralla suomea niin koitetaan auttaa
no ku pisti dc++ päälle ja sit meet sinne settings siinä ylhäällä on sellassii kuvakkeita niin se toisiks viiminen niistä on se settings ja sieltä siihen sharing ja sieltä painat sen activelle ja pistät ip:ees siihen ja sit portiks 411 ja sit käynnistät uudestaa ja sit toimii jotenki aineski...ja jos et osaa kattoo omaa ip:tä nii meen komentorivi ja siihen ipconfig ja sit siin näkyy se..