1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

dc++ problems

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Mäyrä 24.09.2003.

  1. Mäyrä

    Mäyrä Member

    Liittynyt:
    17.03.2003
    Viestejä:
    25
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi!

    Dc++... tipun pois hubilta ja saan viestin, että palvelin nollasi yhteyden... missä vika?
    Sama homma, kun joltakin käyttäjältä tulee 50Kb/s ja menen vähän ajan päästä katsomaaan, että miten lataukset edistyy, niin tulee jotain 5Kb/s tai paljon vähemmän. Kumminkin käyttäjän slotit ovat edelleen samat,kun latauksen alkaessa...
     
  2.  
  3. cronos

    cronos Regular member

    Liittynyt:
    13.03.2003
    Viestejä:
    795
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Laita asetuksiin oma IP numero ja portiksi vaikkapa 8000 tjsp...ja ACTIVE....ja ota lähetyspuskuri käyttöön asetuksista...jos ei vieläkään ala toimia vaihda asetuksista itsesi PASSIIVIKSI joka on varma tapa saada toimimaan DC++ mutta passiivi ei voi ladata toiselta passiivilta...toivottavasti noilla saa toimimaan tämän enempää en itse osaa ainakaan neuvoa.
     
  4. Mäyrä

    Mäyrä Member

    Liittynyt:
    17.03.2003
    Viestejä:
    25
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jee!

    Olen jo passiivi, enkä ole tota aktiivia kokeillut. Lähetyspuskuri on käytössä.
     
  5. cronos

    cronos Regular member

    Liittynyt:
    13.03.2003
    Viestejä:
    795
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    jos aktiivi vain toimii portin ja ip:n kanssa ni ehdottomasti kannattaa käyttää sitä.
     
  6. Mäyrä

    Mäyrä Member

    Liittynyt:
    17.03.2003
    Viestejä:
    25
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jees!

    Täytyy testata illalla... Edelleen kiinnostaa tämä palvelin nollasi jne... Eikös palvelin ole minun palveluntarjoaja. Pätkiikö Elisa, vai halutaanko siellä rajoittaa minun tiedostonsiirtoa?
     
  7. ISOjorma

    ISOjorma Guest

    OOn ittekin ihmetellyt tota, hoisin asian sillä, etten lataa yhtä kerrallaan vaan pikemminkin 20, jos yksi hidastuu tai katkeaa, muut jatkavat, ja tot. nopeus pysyy lähellä maximia. Yksinkertanen selitys tohon hidastumiseen olis, että download kohde tekee muuta kuin istuu ja odottaa..(pelaa verkossa, nettailee...) ja hidastaahan pelkkä max. nopeudella downloadauskin uppeja(ja päinvastoin).
     
  8. ISOjorma

    ISOjorma Guest

    Niin ja toi nollaus tuntuu olevan, joillain (nimeä mainitsematta **marketit) hubeilla sääntö kuin poikkeus, mutta nollauksen jälkeen taas hetki ja autom. takasin yhdistys, eipä juuri vaikuta käyttöön, jos et satu vaan yhellä hubilla roikkuun.
     

Jaa tämä sivu