saako säädettyä silleen että se ei ala imuttamaan tiedostoa jos ei tule esim vähintään 20 kb/s? mulla on versio 0.306
Ei taida saada mutta onko sillä jotain merkitystä? nykyään reserve connectilla monelta samaan aikaan filuja sekä että vaihda käyttäjää keltä lataat niin kauvan kunnes tulee lujaa.
Reverse Connectilla saa bannit nykyään 90% hubeista. oDC sisältää tuollaisen toiminnon, että hakee nopeimman jakajan.
Olen käyttänyt reversee jo useamman viikon enkä ole saanut banaania mistää! Lisäksi olen tänä aikana päässyt op:ksi kahdelle hubille.
yup reverse toimii mainiosti eikä ole kanssa tullut ainoitakaan banneja vaikka oon ollu jaoilla jo kohta viikon (parilta kymmeneltäkin tulee välillä samaan aikaan . ja sitä paitsi eihän bannista ole mitään hyötyä jos ip osote muuttuu joka kerta, kun ei ole tota kiinteetä osotetta?
Jos joku OP saa päähänsä että tämä jamppa jolla on vaihtuva ip ja joka jatkuvasti harrastaa Reversen käyttöä on todellinen murhe niin yhtä hyvin voidaan bännätä kokonainen ip blokki. Siinä ei sitten jää itkemään ainoastaan reversen käyttäjä vaan myös kaikki muut saman isp:n käyttäjät. Muutamilta suosituilta hubeilta kun on bännitty kokonaisia isp:tä joko isp käyttämän tekniikan tai käyttäjien retardoinnin takia.
eri DC modeissa on tuollaisia ominaisuuksia mutta niissä on myös yleensä up kaistan rajoitinkin ja siksi niiden käyttö on kiellettyä. esim iDC:ssä on tuo ominaisuus. Reverse Connect on kielletty ohjelma lähes kaikilla hubeilla. Eikä turhaan koska se rasittaa hubia ja toisaalta ei ole reilu normaali lataajia kohtaan. joten seuraavaksi kun hubi kaatuu missä olet niin mieti voiko se olla sinun vikasi=) eikö olisi helpompi katsoa henkilö ketä on kunnon letkun päässä sopivalla slotti määrällä ja imasta siltä?
http://reverseconnect.sourceforge.net/ tuolta sen saa. Muista vaan vaihtaa se "description"/"kuvaus" kohta, koska muuten siinä lukee RC:n nettiosote ja sit sut potkitaan jos se huomataan.
Olioltahan tuli kuukauden vitsi(blokkaa kaikki ip)Laitahan lippalakkisi takaisin päähäsi ja käy välillä ulkona haukkaamassa happea.