dc++ ja palomuuri norton

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi marzi69 09.04.2004.

1. marzi69

marzi69 Guest

ei onnistu aktiivina olla dc++:ssa,vaikka olen tehnyt noita temppuja joita on aikaisemmin neuvottu,ip:t laitettu,portti laitettu tai jätetty tyhjäksi,onkohan syynä tuo nortonin firewall 2004 versio?ei vissiin kun ei päästä vaikka ottaa ppois käytöstä. mulla yhteys 1mbit adsl naapurin kautta,liekö sillä jotain muureja kun ei toimi?

2.  
  3. P4in][LL

P4in][LL Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Niin no jos siellä ei oo tarvittavia portteja auki ni ei se paljoo auta mitä sä teet! eli kannattas käydä tsekkaa mitäs portteja siellä on auki ja tarvittaessa aukasta uus jos on tarvis.

4. marzi69

marzi69 Guest

siis tarkoitatko mun palomuurissa vai? mutta toimishan se palomuurin pois ollessa päältä jos mun palomuurisa olis syy.

5. mika

mika Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Eiköhän asia koskenut sitä naapurin palomuuria...
    Eli käys asiasta juttelemassa naapurin kanssa ja avaatte sen palomuurista jonkun portin ja itseltäs saman portin ja tarkastette muutkin asetukset samalla läpi mm. ip-osoitteet.

6. download

download Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    niin ja käyttääkö sinun kone verkkoa naapurin koneen kautta vai onko modeemissa useampi portti josta sulle tulee oma piuha

7. marzi69

marzi69 Guest

joo pitänee ottaa asia puheeksi jossain vaiheessa, DÄNKS!

Jaa tämä sivu