mikä on että olen viikossa huomannut että kaikki hubit jotka ovat favi hubejani ovat kaatuneet. Tai en vain pääse niihin sisään voiko vanhaa dc++ ohjelma aiheutta sen? Vai onko se fbi varotus todellinen eikä vitsi?
Mitä ne hubit ilmoittaa miksi et pääse niihin?? Ja kyllä vanha dc versio voi olla syynä et laitas uusin versio kehiin ja postaa sitten tänne lisää jos ei auttanut.
connection time out ei tarkota että hubi on kaatunu...vaan ettet saa yhteyttä siihen...vaihda active/passive niin pitäs toimia
Ootko pioneer se sama joka omisti stadiumin? jos oot ni mix helv menit luopuu siit nyt o user rajaa nii pirusti ja hyväl säkäl 10 teraa parhaimmillaa jaossa!?!?!?! Ai nii sain sen toimii kiitos kaikille avusta=)
Stadium on kyllä taas auki muttei enää minun yhteydessä. Tuli tietyltä osapuolelta sanomista niin jouduin itse lyömään lapun luukulle. heh...10 teraa.... parhaimmillaan ehkä 60tt
Microsoft on tehnyt jotain muutoksia Windowsiin ja sen vuoksi nettiyhteydet tökkii. Tuntuu vaikuttavan myös DC++:aan. Mulla tulee usein ilmoitus "tuntematon osoite" tai "yhteyden aikakatkaisu". Tarpeeksi monta kertaa uudelleen yrittäessä yhteyden saa kumminkin toimimaan.(Lisää infoa MS muutoksista MS04-004 tai KB831167)
okei en o viel päivittäny kyl mun winu mut saas nähä mitä vikaa sit tulee ku päikkään. toivotaa et stadi herää taas uuteen kukoistukseen pio hyvii jatkoi
juväskylässä oli muutama suurehko hubi mutta ei o enää kun rajottivat noitten koasin kämppien yhteyksiä!! kiitos siitä luultavasti noille muutamille hubin/servereiden pyörittäjille!!!! paluuta entiseen tuskin on.
koasin valttikortti on nyt poissa. ja tuskimpa muutama hubi aiheuttaa koko koasin verkon kaistan leikkaamisen. 90% asukkaista käyttää muutenkin jotain tiedostojenvaihto-ohjelmaa joten hubit vei murto-osan koko verkon käytöstä..
connection time out ilmoitus tulee myös usein kun hubi on täynnä ja liikenne kovaa eli samaan aikaan 20 tyyppiä yrittää hubille joka on täynnä.