1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

dc - aktiivi - reititin konffi

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi amra1978 19.09.2003.

  1. amra1978

    amra1978 Member

    Liittynyt:
    13.09.2003
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ongelma on seuraavanlainen. LANissa on hubi, jossa voin luonnollisesti olla aktiivi modella ja kaikki pelittää. Laitan NAT reitittimeni väliin ja teen siihen taika temppuja (portti forwrdia) ja dc toimii sen verran että listat saa downloadittua ja filetkin tulee, mutta haku ei toimi... mitä protokollaa tuo haku käyttää ja mitä portteja.
    Reititin on smc7004vbr. Palomuuri on disabloitu. Muidenkin reitittimien esim. konffit käy jos joku on sellaista itsellensä säätänyt.
     
  2.  
  3. Rigardian

    Rigardian Member

    Liittynyt:
    13.07.2003
    Viestejä:
    47
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Siis korjatkaapas jos oon väärässä. Haku lähtee ja hakutulos menee saman portin kautta. Sen portin voi määrittää Seetings:stä siinä active:n perässä pitäs olla "PORT"-kohta. Hakutulos on UDP-paketti. Mullakin oli erimielisyyksiä sen Searchin kanssa DC:ssä, mut otin sit ton DC++:n ja iha symbioosis ollaa vieläki.
     
  4. amra1978

    amra1978 Member

    Liittynyt:
    13.09.2003
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Active ip:n perässä mulla oli 411. DC käytti johonkin suuntaan 412 porttia (liekkö hakutulosten hakeminen minun koneelta. Juju oli kuitenkin siinä että portii oli 411 ja forwrdoin sen sekä tcp:lle (tiedostojen siirto), että UDP:lle (haku) ja homma bueno.
     

Jaa tämä sivu