Kaapista kaivoin vanhan DoW Anthology paketin esille ja koitin asentaa uudelle läppärille (brand new joten tietysti Vista). Asennuksessa kaikki menee hyvin mutta sitten kun koitan käynnistää niin tällänen errori pomppaa esiin "Spooge driver not found. Verify that DirectX is properly installed.". Ekana tossa häiritsee sana spooge (ainakin Urban Dictionaryn käännöksen mukaan). Ongelma on siinä että olen päivittänyt nyt kaikki näytönohjaimen ajurit ja asentanut DirectX kympin eikä mikään tunnu auttavan vaikka oon jo uudelleen asentanukki koko hoidon jo kahteen kertaan. Onko kellään mitään ideaa mitä mikä vois olla vikana ja että mitä sille vois tehä? P.S. Ongelma ei ole myöskään liian huonossa näytönohjaimessa tai muussakaan koska Civ IV toimii koneella ihan mainiosti.
Ehkä ei, mutta ei se mihinkään vaikuta jos se tukee vain DX9. Siitä kympistä löytyy kyllä myös tuki vanhemmille versioille. 1. Ajurit ja DX kunnossa 2. Piirisarjan ajurit 3. Riittävä näytönohjain? Tuossa nuo kolme mitä lähtisin ensimmäisenä tutkailemaan.
Piirisarjan ajurit ohjelmaan löysin ja asensin, mutta se ei korjannut ongelmaa. En löydä mistään näytönohjaimen ajureita. Ongelma on siinä että periaatteessa ajurin pitäisi löytyä nVidian sivuilta, mutta siellä sanotaan että Acerin ajurit tulevat näiden omilta sivuilta. Acerin sivuilla taas ei ole laisinkaan listattu tätä minun koneeni merkkiä. Elikkä kone on Aspire 5520G ja näytönohjain GeForce 8400M G