Hei, Tarvitsisin kipeästi datamoonin kutsun. Olin rekisteröitynyt datamoon.orgiin, mutta taisin poistaa tunnuksenu joskus puoli vuotta sitten. Kuulin työkaveriltani noin hän oli melko varma, että kutsulla se toimii nykyään. Korostan, että lataamistarpeeni eivät ole elokuvia, pelejä tai musiikkia. Tarvitsen työhöni tarpeellisia juttuja joita haluaisin nyt kokeilla uudessa firapelihommassa ja ostaa myöhemmin. Kumartaisin ja hyppäisin kattoon jos saisin tuon www.datamoon.org jäsenkutsun joltakin. Kiitos.
Tervedys Itselläni on sama ongelma eli kutsu tarvittaisiin tännekinpäin, datamoonilla joskus olinkin, mutta viime aikoina käyttelin vain existiä. Jos jollakulla on ylimääräinen kutsu ota yhteyttä yksityisesti.
Tarvitsen kutsua, koska datamoonista saa työhöni firapelihommiin hyviä ohjelmia. Olisin erittäin kiitollinen jos saisin kutsun(elintärkeä). Mutta HUOH en tarvitse "hähähää mul on kutsu, mutten anna hahaha" tyylisia kommentteja ne voisi jättää päänuppiin. Kiitos.
Just, träkker kutsu "elintärkeä" Ja mä oon Paavo Lipposen vasen kives jos näin on. Jos ei ton verran huumorii heru ni ei kyl heru mitää muutakaa. Kunhan kettuilin.
Sitä minäkin ihmettelen , jos olisin kutsun joskus saanut pitäisin kiinni tilistäni. Ps.En kerjää itselleni kutsua , koska tiedän että ei niitä ihan ventovieraille anneta.
Eikun se oli siinä alkuvaiheessa, kun ketä tahansa sai rekisteröityy ja kuvittelin, että tästä voi saada rapsuja kun siihen aikaan oli lehdessä kuikna rankaistiin torrenttejen pitäjiä oikeustuomioilla!
Täytyy kyllä todella mukava kaveri lötyä joka ihan vaan heittää tuntemattomalle kutsun. Se ei pelaa joka pelkää. Kyllä sinun täytyy myöhemminkin varautua pahimpaan jos sinne Kuuhun joskus pääset.
Jos joku nyt datamooniin inviteä tarvii niin voi mulle pistää yksityisviestin ja kertoa siinä: -Yhteys nopeus -Onko Torrent touhu ennestään tuttua -Jos on niin millä trackereilla ja millä "meriiteillä" -Mitä annettavaa Datamoonille on -Maili osoite Ja jos musta hyvältä tuntuu niin voin inviten ehkä pistääkkin.
mulla kävi kans saman tyylinen homma mut poistettiin sieltä ja nyt tarvitsisin kutsua kerkesin olla siellä jo 1 vuoden jos sain kutsun.