Terve! Ostin muutama viikko sitten PC:lle Dark Messiah of Might and Magic (Exclusive) pelin ja sen kanssa on ongelmia. Eli asennusvaiheessa saan CRC virheilmoituksen Data4.cab:n kohdalla ja asennus keskeytyy. Sama virhe tulee, jos yritän kopioidan kyseisin tiedoston kiintolevylle. Olen jo kolmasti vaihtanut pelin uuteen ja jokaisessa tulee sama virhe! Olen testannut levyjä myös kaverin koneella, sama virheilmoitus. Ubisoftin tuesta ei mitään apua. Pyysin heiltä, voisinko ladata viallisen Data4.cab tiedoston heidän kautta, mutta ei onnistunut. Eli pyytäisin apua. Voisiko joku kyseisen pelin omistaja (jollakin tavalla) lähettää/jakaa minulle tuon Data4.cab tiedoston? Kopioisin peli-DVD:n kiintolevylle, lisäisin toimivan cabin ja asentaisin pelin kiintolevyltä. Mikä olisi paras tapa siirtää tuo n. 2,1 Gt:n .cab? Liitetiedostona Gmailiin vai?
On se kumma jos vialista erää DVD:eitä ei vedetä pois markkinoilta. Onko myyjäkauppa kokellut asentaa sitä? AnyReader ohjelmaa voisit kokeilla tohon kovolle kopiointiin. Se nimenomaan ei keskeytä ja poista kopiointia, kun tulee CRC virhe.
Sain kopioitua data4.cab tiedoston kiintolevylle käyttämällä Unstoppable copier softaa. Asennus onnistui muuten, mutta kaksi .bik tiedostoa oli korruptoitunut. Ne olivat "zig_xana.bik" ja "zig_leanna.bik". Kyseessä on ilmeisesti pelivideotiedostoja. Voisiko joku ystävällinen pelin omistaja auttaa ja uploadata nuo videot esim. rapidshareen ja laittaa linkin tänne, niin pääsisin näkemään nuokin videopätkät pelatessani.