Danamics LM10 - first review

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Aeonus 05.12.2008.

1. Aeonus

Aeonus Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Paljon hypetetty Danamics LM10-nestemetalliprossujäähy on nyt sitten testattu NordicHardwaren toimesta. Kun sitä ovat jotkut jo ehtineet ehdottaa täällä, niin katsotaan nyt onko ehdotuksille aihetta vastedes.

http://www.nordichardware.com/Reviews/?page=1&skrivelse=549

Jos englanti ei taivu, niin se on suunnilleen TRUE:n kanssa tasoissa, hieman heikompi.
    "the Danamics LM10 isn't worth its €350 price tag..." <- xD

2.  
  3. Euphemos

Euphemos Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Juu ei todellakaan ole enää pienintäkään aihetta ehdottaa tuota, kun pahemman luokan flopiksi osoittautui. Pelkästään jo halvimmillaan 280 euron hintalappu (plus toimituskulut) kadotti mielenkiinnon laitetta kohtaan.

Sääliksi vaan käy pikkufirmaa, joka todennäköisesti menetti maineensa tämän fiaskon myötä.

4. Aeonus

Aeonus Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sääli todella, olen kiinnostunut seuraamaan mitä muuta ne mahdollisesti kehittävät. Jos niiden eka ilmajäähy on kuitenkin TRUEn kanssa tasoissa (vaikka hinta onkin täysin älytön), saa nähdä mitä ne seuraavaksi kehittävät. Tai että muut valmistajat kokeilevat vastaavaa teknologiaa.

Tosiaan, saas nähdä kaatuuko koko firma. Eka ja ainoa tuote floppaa todella raskaasti ensimmäisessä testissään. Se minua vain ihmetyttää, että eivätkö ne muka ole itse sitä testanneet esim TRUEa vastaan?
    "Joo kylhän tää 5-6x vähemmän maksava tuote on hieman parempi ku tää meidän viritys, mutta kokeillaan nyt kuitenkin"

5. mrcheeky1

mrcheeky1 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Aika mullistava tuo suorituskyky olisi saanut olla, jos ollaan kuitenkin samoissa hinnoissa kuin laadukkaat nestejäähyt koko koneeseen.

Jaa tämä sivu