saakohan daemon toolsiin tehtyä jonkinlaisia pikakuvakkeita jotka automaattisesti mountaa tietyn imagen? Olen kyllästynyt ainiaaseen imagen ettimiseen. Eli saisiko daemon toolsiin tehtyä pikakuvakkeen jokaiselle pelille? esim. minulla on nhl2004 peli d:\pelejä\nhl2004 ja sen image on d:\imageja\nhl2004 kansiossa. Eli pitäisi tehdä pikakuvake d:\pelejä\nhl2004 kansioon joka mounttaa imagen kansiosta d:\imageja\nhl2004 jos kyseisellä ohjelmalla tuo onnistu ,niin millähän ohjelmalla tuo onnistuis
Daemon Toolssissa voit laittaa useammankin virtuaaliaseman käyttöön(max4). daemon toolssin sivusto ja foorumi on näköjään remontissa, en päässyt katselemaan mitään ohjeita.. pitää katsoa uudelleen kun aukeavat. mut muistelin et pikakuvakkeen olisi saanut tehtyä.
Teeppäs näin, että ettet unmounttaa imageja pelauksen jälkeen vaan voit vain mennä omaan tietokoneeseen ja siellä on 4 virtuaaliasemaa oikea peli. Minulla se toimii, vaikka sulkisin koneen ja käynnistäisin taas, eli kannattaa laittaa, että daemon tools käynnistyy aina, kun kone avataan. (yritä saada sepostuksestani selvää =P )
Oletusasetuksilla Daemontools ei unmounttaa asemia ellei käyttäjä sitä itse tee. Näin virtuaaliasemat pysyvät vaikka koneen käynnistää uudelleen.