Onko tolla daemon tools ohjelmalla vaan joku testi aika kun mulla se ei enään toimi??? vai mikä olisi vikana
ei siinä pitäisi tuollaista olla...koitas poistaa ohjelma ja rekisterimerkinnät myös vaikka RegCleaner-ohjelmalla. Sit asennat uudestaan, kannattaa koittaa myös uudempaa versiota, jos kovin vanha versio on käytössä ollut.
Asensin sen uudestaan. taas kun laitan tiedoston mitä haluaisin avata daemoniin niin kone tilttaa ja jää siihen paikkaan.Pakko vain käynnistää se uudelleen.Minulla on kyseessä tuo 3.44 versio.Mitä voisin vielä yrittää tehdä??? Onko muita saman tapaisia ohjelmia, kun tuo daemon?
Alcohol 120% on Daemonia vastaava ja vähän muutakin. Niin ja tuleehan noiden poltto-ohjelmienkin mukana nykyään noita virtuaaliasemia esim. Nero ImageDrive. En tosin itse ole niitä käytelly.
ja vielä toinen juttu miten saan poistettua daemon tools:in tekemän virtuaali aseman?? se ei lähde tavallisesti?
Ei mulla on nyt siis 2 virtuaali asemaa f ja h. Nyt haluaisin ne kokonaan pois koska olen siirtymässä alcohol 120%. Eikä ne lähde vaikka daemon tools on jo poistettu??? auttakaa ken voi.
Asenna vielä kerran ja sit klikkaa hiiren oikealla Daemon tools kuvaketta, sieltä menet virtual cd/dvd / set numbers of devices,ja sieltä valitset disable, pitäis lähtee.
Kannattaa daemon toolsin kautta poistella ne niin ei tuu mitään komplikaatioita. Mun veikkaus olis et rekisteriin jääny jotain ylimäärästä joka sitten kaataa koneen daemonia käytettäessä. CloneCD:n ja Nero:n mukana tulevat virtuaaliasemat on ihan käytännöllissiä. Kaikki noi toimii saman idean perusteella joten eroja ei ole kovin suuria. Daemon on vain yksinkertaisin
Huomasin tuossa, kun laitoin levyn tietokoneeseen, että se ei käynnisty. Minulta oli hävinnyt se asema? Meneekö daemon tai alcohol 120% siihen päälle vai mikä mahtaa nyt olla?