Daemon tools

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Loading 10.02.2004.

1. Loading

Loading Guest

Onko tolla daemon tools ohjelmalla vaan joku testi aika kun mulla se ei enään toimi??? vai mikä olisi vikana

2.  
  3. mika

mika Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    ei siinä pitäisi tuollaista olla...koitas poistaa ohjelma ja rekisterimerkinnät myös vaikka RegCleaner-ohjelmalla. Sit asennat uudestaan, kannattaa koittaa myös uudempaa versiota, jos kovin vanha versio on käytössä ollut.

4. Loading

Loading Guest

Asensin sen uudestaan. taas kun laitan tiedoston mitä haluaisin avata daemoniin niin kone tilttaa ja jää siihen paikkaan.Pakko vain käynnistää se uudelleen.Minulla on kyseessä tuo 3.44 versio.Mitä voisin vielä yrittää tehdä??? Onko muita saman tapaisia ohjelmia, kun tuo daemon?

5. Pein

Pein Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Alcohol 120% on Daemonia vastaava ja vähän muutakin. Niin ja tuleehan noiden poltto-ohjelmienkin mukana nykyään noita virtuaaliasemia esim. Nero ImageDrive. En tosin itse ole niitä käytelly.

6. Loading

Loading Guest

ja vielä toinen juttu miten saan poistettua daemon tools:in tekemän virtuaali aseman?? se ei lähde tavallisesti?

7. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    eikös se virtuaali asema katoa kun daemon tools:in uninstalloi?

8. Loading

Loading Guest

Ei mulla on nyt siis 2 virtuaali asemaa f ja h. Nyt haluaisin ne kokonaan pois koska olen siirtymässä alcohol 120%. Eikä ne lähde vaikka daemon tools on jo poistettu??? auttakaa ken voi.

9. topias

topias Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Asenna vielä kerran ja sit klikkaa hiiren oikealla Daemon tools kuvaketta, sieltä menet virtual cd/dvd / set numbers of devices,ja sieltä valitset disable, pitäis lähtee.

10. topias

topias Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tosiaan unohtu äsken,laitehallinnan kautta voi myös koittaa poistaa asemia.

11. chopper

chopper Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kannattaa daemon toolsin kautta poistella ne niin ei tuu mitään komplikaatioita. Mun veikkaus olis et rekisteriin jääny jotain ylimäärästä joka sitten kaataa koneen daemonia käytettäessä.

CloneCD:n ja Nero:n mukana tulevat virtuaaliasemat on ihan käytännöllissiä. Kaikki noi toimii saman idean perusteella joten eroja ei ole kovin suuria. Daemon on vain yksinkertaisin :)

12. Loading

Loading Guest

Huomasin tuossa, kun laitoin levyn tietokoneeseen, että se ei käynnisty. Minulta oli hävinnyt se asema? Meneekö daemon tai alcohol 120% siihen päälle vai mikä mahtaa nyt olla?

Jaa tämä sivu