Daemon Tools-ongelma

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi team68 13.01.2006.

1. team68

team68 Guest

Olen yrittänyt saada imagea auki, tuplaklikattuani imagea tulee please wait kohta mutta sitten ei tapahdu mitään vaikka, sieltä pitäisi aueta kyseinen ohjelma. Sama image toimi minulla vielä muutama päivä sitten.

-Versio on 3.47
    -Emulationista olen yrittänyt eri suojauksilla
    -Optionsseista on päällä Autostart/mount ja taskbar icon

2.  
  3. pkaksp

pkaksp Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Oletko kokeillut daemon tools ohjelman kautta "mount image"?

4. team68

team68 Guest

Juuri sitä kautta on siis tullut yritettyäkin joka kerta mutta kun olen siinä kohdassa missä saa valita minkä imagen haluaa montata olen tuplaklikannut kyseistä imagea.

5. dr.dr

dr.dr Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Koittanut asentaa Daemonia uudelleen? Entä kaikki emulaatiot päällä? Entä tuplaklikkauksen sijasta kokeillut painaa 'Avaa'? Aika monta ohjelmaa tullut vastaan, jotka jostain syystä bugaavat tuplaklikkauksen kanssa. Tosin Daemon ei kertaakaan...

6. team68

team68 Guest

Avaa-toiminnollakaa ei suostu lähteä pyörimään. Uudelleenasennuksen jälkeenkään ei lähtenyt pyörimään. Kokeilin myös Daemoni sivuilta löytyvää DAEMON Tools 4.0.3 X86 versiota. Eri Emulationeita kokeillut myös erikseen ja myös sitten että kaikki ovat päällä.

7. teppoI

teppoI Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Samaa tapahtuu aina välillä minullekkin, mutta koeile mennä oma tietokone ja siellä pitäisi olla virtuaali cd-asema käöytössä (se image mitä yrität aukaista) ja tupla klikkaat siihen...minulla yleensä se menee sillä..

Jaa tämä sivu