Latailin tuossa uusimman daemon toolssin vista home premium 64bit versiolle ja ei toimi. Työpöydällä olevaa pikakuvatte painamalla tulee "unable to add adapter. registry acces error." Tämän jälkeen daemonin kuvake näkyy oikeassa alareunassa ihan normaalisti, mutta kun sitä klikkaa niin tulee taas erroria "virtual SCSI driver not detected" Tämän jälkeen ohjelma sammuu kokonaan. en googlettamalla itse löytänyt ongelmaan ratkaisua.
Sen tiedän että Daemontools toimii vistassa. Minulla on Vista Ultimate ja siinä daemontools (joku versio) toimii aivan niinkuin pitäisikin. Varmista että hait varmasti oikean daemontoolsin, siinä nimittäin voi tehdä virheen!
Ongelma korjautui ihmeellisesti. Poistin palomuurin joka ei halunnu toimia minun kanssa. (Ei ollut päällä kyllä yleensä vaan pelkkä vistan oma.) Sitten asensin toisen palomuurin ja nyt näemmä daemoni toimii ihan hyvin. kummallista...
Tietokoneet on kyllä ihmeellisiä "tietenki sun pitää eka sulkee yks ohjelma, sit klikata toises ohjelmas helppiä kahteen kertaan ja sit avata takas se ohjelma minkä suljit, sen jälkeen kaikki toimii" Ei siis mitään tolkkua