Daemon ja Alcohol ei toimi.

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi imemunaa 16.03.2006.

1. imemunaa

imemunaa Guest

Minulla on ilmennyt semmonen ongelma daemonin ja alcoholin kanssa että:
    Nämä ohjelmat ei suostu mounttaamaan imageja virtuaaliasemiin vaan tulee seuraavanlainen virheilmoitus:
    Levyä ei voida lukea. Se on ehkä vahingoittunut tai käyttää Windowsille tuntematonta formaattia.
    Se mounttaa kummikin vanhoja jo asennettuja pelejä mutta ei uusia jotka kuminkin on kavereillani toiminut. Kyseessä on Iso ja Nrg tiedostot.
    Jos jollain olis tietoa niin olis ihan kiva. Rupee meneen jo hermo. =)

2.  
  3. Ylke

Ylke Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Voipi olla, että olet saanut rekisterisi sekaisin. Aina voit kokeilla uudelleen asennusta, ja välissä putsaat rekisterin ccleanerilla tai easycleanerilla.

4. imemunaa

imemunaa Guest

Olen yrittänyt avata swatin lisäosaa sillä mutta se ei ole suostunut aukeamaan mutta eilen avasin illalla autocadin sillä ja se toimi.

Olen yrittänyt käynnistää konetta uudelleen ja asentanu uuden version tilalle vanhemman ja putsannu Regcleanerilla siinä välissä mutta mikään ei tunnu tepsivän. Olis kiva kun se toimis.

5. mika

mika Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Poistat softat ja putsaat rekisterin jämämerkinnöistä, joko ohjelmallisesti tai manuaalisesti, jos tosiaan tiedät, mitä tehdä. Sitten uusi asennus ja kokeilu..yleensä toimii varmasti näin.

Jaa tämä sivu