D-Link DSL-2640b puuttuva nopeus

Viestiketju Laajakaistaliittymät -osiossa. Ketjun avasi OOIE 31.01.2010.

1. OOIE

OOIE Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla palaa hermot tän romun kanssa joka hidastaa nettiä.. uudelleenkäynnistämisen jälkeen yhteys voi toimia (tai sitten ei) vähän aikaa lähellä 8 megabitin nopeutta josta maksetaan, kunnes se taas putoaa alle 1 megabitin. laitteen resotoiminen ei auta mitenkään.

yksi laite vaihdettiin jo puoli vuotta sitten toiseen samasta syystä. onko olemassa mitään keinoa korjata tämä vai pitääkö kuskata takaisin verkkokauppaan?

niin ja ongelma on läsna sekä langallisena että langatonta käyttäessä

2.  
  3. vikako

vikako Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse ostin tossa puoli viikkoa sitten samanlaisen modeemin entinen oli zyxel ja siinä oli se vika että rupes pätkii kun oli päällä koko päivän ja siinä auttoi kun jäähdytti modeemia ja käytti virrat pois. Olen ihan tyytyväinen tähän d-link modeemiin VIELÄ nopeudet yhtä hyvät kun tolla zyxelillä eikä vielä ole kyllä pätkinyt toi langattoman yhteyden asentaminen oli sitten aika työläs mutta sain senkin pelittää toiseen koneeseen.
    Kaveri sanoi tossa että se on rikki se sun modeemi siellä on kuulemma joku osa joka ei kestä lämpeämistä, en tiedä sitten minkä hintaista olis korjauttaa, kysyppäs jostakin korjaamolta voi olla ettei olis hyvin kalliskaan vika.

4. OOIE

OOIE Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    vaihdoin tossa kuukaus sitte modulation typen "Autosense":stä "G.dmt" ja nyt taitaa toimia.

Jaa tämä sivu