Cyber Snipa Stinger

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi PQG 03.08.2008.

1. PQG

PQG Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tommosta hiirtä oon katellut. Olisko kellään mitään kokemuksia tosta hiirestä? Ja älkää lähettäkö mitään semmosta postia että mikä viittaa deathadderiin tai mx518 hiireen. Kiitos

2.  
  3. liikeri

liikeri Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    no ilmeisesti olet päätöksesi tehnyt. turhaa aikailet tilauksen tekemistä. login g5 samat ominaisuudet ja paremmin "customoitava".

4. OOIE

OOIE Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  5. LoBer

LoBer Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Viimeksi muokattu: 04.08.2008
  6. liikeri

liikeri Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    sori spämmiä mutta ihmettelen miksi ei ole tullut vielä kommentia laserin huonoudesta pelaamiseen vedoten esrelityn testiin.

itsekkin katselin noita arvosteluja ja hiiri vaikuttaa hyvältä ainakin hinta/laatusuhde on ilmeisesti kohallaan.

itse en kyllä pidä hiiren ulkonäöstä. siis mulle tuli mieleen conan obrianin if they mated osio. kohteina login mx ja login lx. ja tietysti noi valot ne ei ole mun makuun ollenkaan.

7. schnappi

schnappi Guest

Näyttää todella korkealta.. Joten mun käteenkään ei sopisi.. ja muutenkin tosi ruma.

Mutta jos sulle sattuu käteen ja tykkäät, niin on varmasti kokeilemisen arvoinen hiiri!

8. rmCowboy

rmCowboy Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Itse tykkään matalemmista hiiristä. Kun ainoastaan sormilla liikuttaa hiirtä, siis kämmen ei osu hiireen ollenkaan, saa paljon tarkemmin ohjattua hiirtä. Esim g5 on aivan liian korkea minulle.

9. schnappi

schnappi Guest

Mullakin nyt razer death adder.. ja on todella hyvä käteen, koska on matala.

10. PQG

PQG Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mullakin on Deathadder mut en oikein pidä sen muotoilusta ja ulkonäöstä. Se ei sovi mulla kovin hyvin käteen. Mut tuo cyberi on minusta todella hyvän näkönen hiiri ja siinä on nuo kourut noissa sivuilla jotka ovat kuin mulle tehty kun deathadderissa mulla osuu peukalo ja pikkurilli hiirimattoon joka on ärsyttävää.

11. schnappi

schnappi Guest

Juu. Kannattaa kuitenkin käydä kokeilemassa miten sopii käteen, ennen kuin ostaa...
    Tai sit jos on palautusoikeus niin ei mitää hätää..
    Se on kuitenkin 50€.. ja jos menee hukkaan niin kyl se päähän varmasti ottaa :)

12. PQG

PQG Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No ei se haittaa jos se ei sovi täydellisesti käteen. Kunhan vaan edes toimii.

Viimeksi muokattu: 05.08.2008

Jaa tämä sivu