Curse of monkey island ongelma

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi rayska 19.07.2006.

1. rayska

rayska Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Elikkä pelailen tässä pitkästä aikaa kyseistä peliä. Vanhalla koneella toimi ihan normaalisti, mutta nyt uudella koneella on ilmennyt seuraavanlainen ongelma. Itse peli toimii ihan hyvin, mutta kun tulee välivideo, niin se menee kuin pikakelauksella, ja sekoaa. Sitten kun painan Ctrl Alt Delete, niin työpöydällä on viesti "Error 80070057 while locking the sound buffer" Peliä pystyy kyllä jatkaan, kun painaa välivideon alussa esciä, niin se skippaa sen, mutta olis kiva nähä noi videotkin, kun ei oikein muista mitä niissä tapahtuu. Osaisko joku auttaa? Kiitos!

2.  
  3. anssi

anssi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En oikein tiedä kyseisestä pelistä, mutta vanhemmat pelit eivät välttämättä toimi kunnolla uudella koneella koska ne eivät tunne uusiä äänikortteja ja vastaavia. Mulla oli niin että yks peli ei toiminut koska mun tässä uudessa koneessa on ns. uutta muistia kovalevyssä jotenka se vanha peli ei voinut käyttää sitä ja valitti että sitä on liian vähän.

4. rayska

rayska Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo toi on ärsyttävää, kun vanhat pelit ei oikein tykkää toimia uusilla koneilla. Yritin tohon ongelmaani ratkasua "scummvm" ohjelmalla, mutta ei se löydä koko peliä. Ilmeisesti toi ohjelma on tarkotettu viä vanhemmille peleille.

Edit: Ei enään mitään. Ongelma ratkes, kun etsin "scummvm" ohjelmalla pelin cd:eeltä, enkä kovalevyltä.

Viimeksi muokattu: 20.07.2006

Jaa tämä sivu