Miksei nero pysty aukaisemaan cue tidostoa. Olen yrittänyt nerolla polttaa kyseistä tietoa, kuten on neuvottu eli 1.file 2.burn image 3. open cue mutta cue tiedosto ei aukea nerolla että pystyisin polttamaan bin:n ja cue:n
Onko molemmat täysin saman nimisiä lukuunottamatta tiedosto päätettä? Jos on ja ei onnistu, avaa .cue notepadillä ja katso sisältääkö se poltto asetukset, jos sisältää niin voit polttaa vaikka Nerolla .bin tiedoston. File -> burn image -> all files -> avaa .bin -> laita asetukset kuten .cue:ssa on -> polta. Jos et tiedä asetuksia voit tietenkin yrittää silti .bin:in polttoa, mutta kannattaa kokeilla ensin RW:lle. Jos leffa (mpg) on kyseessä niin mode2:nen, data mode1:nen. Kannattaa katsoa samanlaisen tiedoston .cue:sta asetukset..
Olen katsonut notepadilla polttoasetukset ja olen tehnyt sen mukaan. ja tiedostot on saman nimisiä paitsi päätteet on eri nimisiä. Minun ei vissiin tarvitse sitä cue:ta sitten polttaa siihen cd:lle vaan poltan pelkästään Bin:n.
.cue antaa vain asetukset polttosoftalle, miten .bin poltetaan, mitään muuta virkaa sillä ei ole, joten voit polttaa suoraan sen. Jos imagen koko on n.800MB eikä onnistu Nerolla niin kokeile silloin CDRWin:ä tai Fireburner:ia..
Ja kun katsoit sitä cue-filee niin oliko siellä se bin-filen nimi ja mahdollinen paikka oikein. Eli siellä lukee: FILE "xxxxxxxxxx.bin" BINARY eikä milllään eri asemalla FILE "d:\xxxxxxxxxx.bin" BINARY
Kyllä cue:tiedoston polku oli oikein, pitää kokeilla sitä pelkkä bin:n polttamista jos se vaikka sitten toimisi. Kiitoksia näin ennakkoon
Kannattaa kokeilla cdrwin 5.x sillä onnistuu kätevästi. Ohjelma on tehty bin ja cue tiedostoja varten ja ylipolttokin onnistuu
Pitää kokeilla cdrwin:ä. Lähti tuo yksi peli toimimaan vaikka poltin pelkästään Bin tiedoston siihen ei tarvitsenut hakea cue tiedostoa ollenkaan eikä polttaa sitä.