elikäs jos mulla olisi jokin peli bin. cue. ja nfo. tiedostoina, niin miten tulisi toimia että sen saisi asennettua koneelle. pitääkö se poltaa levylle? jos pitää niin mitkä tiedostot levylle poltetaan. entä miten se onnistuu daemonilla. ihan normaalisti mounttaamalla se cue. vai? saattaa kuulostaa tyhmältä kysymykseltä mutta en ole ennen joutunut tätä tekemään enkä tiedä mistä muualtakaan kysyisin. kiitos etukäteen
Kyseessä on siis peli jonka olen ostanut kaupasta ja tehnyt siitä ystäväni avulla varmuuskopion, joka on täysin laillista.
juu juu, millä ohjelmalla muuten teit noi .cue/.bin =D Juuri noin Jos haluat sen levylle polttaa, niin esim. nerolla seuraavasti: avaa nero, sulje wizard -> valitse file ja burn image.., sitten haet sen .cue-tiedoston. valitte vielä finalize disc, disc-at-once ja mahd. alhainen polttonopeus. Neron 6 versiossa valittet recorder ja burn image.. -> jatka ylempää
Poltto onnistuu näin: Alcohol 120 % --> valitse Poltto-Welho --> valitse se .cue -tiedosto, jonka haluat polttaa --> polton jälkeen asennat pelin cd:ltä. Daemonilla onnistuu juuri niinkuin sanoit tuossa viestissäs. mika, bin. ja .cue -tiedostojen teko onnistuu mielestäni helpoiten Alcohol 120 %:lla.
Mullakin kysymys, mulla ois peli joka on .iso tiedostona, voisittekos kertoa miten voisin pelata sitä, on aika 'newbie' näissä asioissa, Kiitos etukäteen.
Samat ohjeet pätee, mutta sulla on nytten vaan se image yhtenä tiedostona eli ei pitäisi olla hirveesti valinnassa vaikeuksia polton tai mounttaamisen suhteen. Ja daemon = Daemon Tools http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/cdr_ohjelmat/cdr_apuohjelmat/daemon_tools.cfm Mikähän softa noita .nfo tiedostojakin kirjottelee varmuuskopioinnin yhteydessä, hmmm? Ettei vaan taas ois ollu kyseessä...
hae viestiä taitaa olla vähänliikaa aina ne on parasta polttaa cd:lle daemon tools kyllä avaa noi imaget imaget kannattaa polttaa clonecd:llä tai alcohol 120% kyllä toi daemon tools avaa noikin imaget
Osaiskohan se .nfo auttaa sua... ;-) ja hei, se HAE VIESTEJÄ toiminnon käyttäminen ei voi olla noin vaikeeta. Tämäkin asia on käsitelty kymmeniä kertoja.