mulla olis valmiina *.cue ja *.bin tiedostot leffaan ja sitten olis erikseen teskstit ! joten miten saan ne yhdistettyä polttovaiheessa? Siis lähinnä tekstit yhdistettyä leffaan?
ensin vaikkapa Daemon Tools-ohjelmalla avaat ton .cue. Sieltä sitten tallennat kovolle sen avi tai mpg pätkän. Joka tapauksessa, jos haluut ne tekstit kiinteesti leffaan kiinni, sun täytyy pakata se uudelleen. Onnistuu TMPG ja VobSub-ohjelmilla -> leffan kuvanlaatu kyllä huononee.
eli mulla ei oo mahdollista polttaa tuota bin/cue tiedostoa tekstien kanssa ilman uudelleen koodausta? plääh...jos näin on...
Entäs jos mulla on auto.mpeg tiedosto ja siihen auto.srt tekstit...Saanko niitä mitenkään poltettua yhdessä cd:lle, jotta voi katsoa dvd:llä? Vai pitääkö tekstit aina liittää koodausvaiheessa?
tekee SVCD irtoteksteillä, tosin aika harvat soittimet vissiin tukee SCVD:tä irtoteksteillä ja jos alkuperäinen materiaalia on VCD laatua ei tuo muunnos kyllä kannata. http://www.dvdrhelp.com/dvdplayers tuolta voi tarkistella soitinten tukea.