Jebajee, eli mulle tulee joka kerta kun painan Quit gamee CSS:ssä niin tulee aina tää vistan joku ihme virheraportti et "hl.exe lakkasi toimimasta" vai miten se suomeks meneekää.. Onkos neuvoja?
Joo, totta, sammuu ja käynnistyy kyllä normaalisti, mutta joka kerta kun sammutan pelin, niin siinä lähtee kaikki conffit.
Jees, ajattelin nyt vähän herätellä esiin tätä topiccia, kun en mistään muualta oikein meinaa saada/löytää vastausta. Eli homman nimi on nyt se, että Counter-Strike:Source käynnistyy ihan normaalisti, pelatessa ei mitään ongelmaa. Mutta sitten kun menee "Quit" kohtaan ja sammuttaa CS:S:n, niin lopetettaessa windows pamauttaa jostain kumman syystä errorin. Problem signature Problem Event Name: APPCRASH Application Name: hl2.exe Application Version: 0.0.0.0 Application Timestamp: 4445c334 Fault Module Name: filesystem_steam.dll_unloaded Fault Module Version: 0.0.0.0 Fault Module Timestamp: 47e2d72b Exception Code: c0000005 Exception Offset: 0262553e OS Version: 6.0.6000.2.0.0.768.3 Locale ID: 1035 Additional Information 1: 71ec Additional Information 2: 019e246a4a1ace9359de0abf13669096 Additional Information 3: 2ee7 Additional Information 4: 04278a8fc72ecf5bcfdb15d42b9d59a8 Siinä nyt ois joku tuommonen logi, jonka tosta paskasta löysin. Ja muuten tämä errori ei tosiaan haittais, mutta kun joka kerta kun se tän pamauttaa, kaikki CS:S asetukset lähtee pois. Jostain löysin, että jollakulla oli toiminut kun laittaa sen "Run as administrator", mutta eipä mulla tuo ainakaan auttanut.. Vastauksia, ratkaisuja..
Hmm, no tuo voisi olla mahdollinen, mutta oon ladannu sen joka kerta netistä suoraa, enkä levyltä, että aika säälittävää Valvelta, jos ne on laittanu nettiin sellasen version, joka on viallinen..
Kannattaa valittaa valvelle errorista, jotain vikaa on kun olet formatoinutkin. Jos sitten ei winukassa ole jotain häikkää, mikä ei ole mitenkään uutta. Tuon error ilmoituksen perusteella CSS:ssa on jotain häikkää. Lähinnä näyttäisi olevan steamin puolella se häikkä.
Joo, mulla heittää ton virheilmoituksen myös joskus CSS:ää suljettaessa. Steamillä vissiin joku vika. Mutta pääasia on, että peli toimii