Eli perustavaa laatua oleva ongelma. Tein oman servun ja laitoin kaikki cvar:it kuten sv_airaccelerate 1000 ja muut sellaset. Surffaus onnistuu joten kuten, mutta muissa servuissa, jos vaikkapa vauhdit loppuu, niin voit hiljalleen yrittää nousta ramppia ylöspäin ja kerätä lisää vauhtia. Omassa servussa taas jos vauhdit loppuu, lähtee ukko valumaan hiljalleen alaspäin vaikka pitäisi mennä ylöspäin jos w:tä painaa. Mistä johtuu????!! Jos ennen serverin luontia on käynyt jollain toisella serverillä, oma serverikin toimii hyvin, mutta jos käyttää dedicated serveriä, ei surffaus onnistu. Ilmeisesti nämä toisen servun asetukset tallentuvat johonkin?? Oon koittanu ettiä surf-asetuksia pitkän aikaa, mutta vieläkään ei toimivia ole löytynyt. Aina ennen oman servun luontia joudun käydä jollain muulla servulla "hakemassa" asetukset. Jos joku tietää mistä johtuu, niin kertokaa ihmeessä. Alkaa pikkuhiljaa ketuttaa...
Muistaakseni surffimapeissa ei voinut painaat W:tä samalla kun painaa vaikkapa A tai D -näppäintä, koska silloin pelaajasi alkaa valua rampilta alas. Toimiiko jos menet sivuttain ja painat D:tä?
Ei toimi koska en oo ikinä painanu w:tä surffatessa. Luulen että vika on conffeissa koska jos olen käynyt toisella surf-serverillä ennen oman servun luontia, oma servukin toimii hyvin.
Siis kai olet kaikki nuo asetukset säätänyt conffeihin, etkä ajanut pelkästään consolesta läpi? Jos kuitenkin conffeissa on ja osa komennoista puuttuvat, suosittelisin kääntymään jonkun surffiservun adminin puoleen. Tai siten serverin irc- kanavalle voisit mennä kysäisemään saisitko osan conffeista kopiona.
Kyllä conffit on säädetty ja ajettu consolestakin monta kertaa läpi. Tässä linkki sivustoon josta conffit otin. Kumma kyllä niinkuin jo sainoin, noilla conffeilla toimii jos olen käynyt ennen oman servun luontia toisessa surf-serverissä... Ihme vika
Eikö consoleen pitäisi kirjoittaa sv_airaccelerate 100 ja sitten sv_accelerate oliko nyt 15, 20 tai 50. Itellä toimii tommosilla surffit täydellisesti. En ole sit varma tosta acceleratesta, koska countterii tässä konneessa ei ole.
Consoleen sv_airaccelerate 100 tai 150, tota sv_accelerate ei tarvi muuttaa. Niin ja tietenkin tota sv_gravity voi vähä pienentää jos haluaa.