En saa servuja steamiin, ennen sentään sain mutta silloinkaan en päässyt niihin pelaamaan. Oon yrittäny säätää f-securee ja palomuureja mut ei oo auttanu tai sit en vaan tiedä mitä pitäis säätää. Ei pitäis olla mistään porteista kiini sillä toisella koneella toimii. kone jolla toimii on langattomasti yhteydessä adsl boxiin muuten on samat asetukset palomuureissa jne,..... Auttakaas ny joku mua
Avaa F-Secure -> Internet suojaus -> Sallitut ja estety sovellukset -> Määritä Siellä pitäisi olla sallittuina (pelin vaatimat): Steam.exe hl2.exe GameOverlayUI.exe Tarkista ovatko nuo sallittuina.
Ei ollut sovellusten hallinta käytössö. Otin käyttöön ja pistin noi asetukset mut ei auttanu asiaan mutta Mozilla firefox lakkas toimimasta ja katoin nii se oli kans sallittu... voiskohan olla routerissa vika? vaikkahan toisella koneella toimii mutta on langattomasti yhteydessä...
Koita: Ohjauspaneeli-----> Windowsin palomuuri sit sieltä ylhäältä poikkeukset ja jos siinä steamin tai cssän kohalla ei oo merkkiä niin lisää siihen merkki ja kato ettei siinä ^yleiset kohassa oo merkkiä siinä älä salli poikkeuksia. Ja sen jälkeen mä ainakin sallin sen vielä F-Securessa niin sitten alko toimimaan.
kaikki näyttäis olevan niinku pitää mut ei vaan toimi...pitäs varmaan seuraavaks perehtyy noihin routterin asetuksiin
Ei mullakaan toiminu vielä senkään jälkeen mut sit muistaakseni asentelin sen muutaman kerran uusiks et toimi Ja sit piti vaihtaa palomuurin suojaustaso normaaliks kun se oli joku tiukka tai joku mikä lie