Eli sama ongelma kun muilla. Kaveri yrittää joinaa nii sanoo vaa et "Server is not responding". Oon yrittän sv_lan 1/= ja source deciacted servuu sun muuta mut ei nii ei.. Jonkun enkun kielisen turotialin löysin mut älysinkii viel jotaa.. En osaa avaa porttia 27015 joka kuulemma pitää olla auki ja NAT pitää olla pois joka on päällä mutta kun otatn sen pois päält niii hävii netti. Kukaa ei osaa neuvoo? SE joka saa mun servut toimii saa palkkioksi Steam accountin jolla on Half Life 2 Ja HAlf life 2 deathmatch. Ilmab banneja/kikkoja Kiitos kaikille jotka vastaavat tai yrittävät neuvoa!
Sv_lan juttua lolen kokeillut eikä toimi. Portin aukomista en hallitse/osaa. Modeemi on: Telewell EA510.
http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Telewell/TW-EA510v3/Steam_Server.htm Tuossa ohjeet kuinka saat portin auki.
Joo tein tämän mutta ei auta.. Luin jostaa et joku NAT pitää kytkeä pois? Onko teilläkin se pois päältä? Yritin kytkee pois nii läks koko netti :S Ei hyvä.
Kun otat NATin pois nii se kaiketi vaati jotain muutakin kun vain että se ottaa pois, siinähän piti samalla tehdä jonkinlainen toimiva siltaava yhteys? Itse ainakin muistan tehneeni sen niin. Tosin vaikea lähtee neuvomaan kun reitittimemme ovat täysin erilaisisa E: typo
Niin no onhah se. Ennen oli vain yksi kone modeemissa niin toimi. Sitten halusin oman koneen joka oli pelikone ~1000e. Kytkin tämän modeemiin ja tämän jälkeen ei ole missään koneella toimin servut/hostaus kotona. Ja siis uusi konehan oli vielä sitäkin varten, että hostaus toimisi paremmin ja nyt ei toimi ollenkaan. Oli ihan ***** hyvä ostos vaa ja viel tää ***** Vistakii suksikoot vaa.. En jaksa ees käyttää sit uutta ****** konetta kun vaa ollu harmii siitäki. Eli sinne meni hostaus unelmat, että hujahti ja viel maksoinkii siitä 1000e et voi...