semmonen onkelma kun kirjautuu steamiin ja rupee pelaamaan css nii tulee normaalisti se pieni ikkuna preparing to launch counter strike source sen jälkeen ei tapahdu mitään... mikä vikana?
Johtuu luultavasti siitä, että koneen tehot eivät riitä. Jos kertoisit koneen specsit, nii vois hieman auttaa.
Näitähän piisaa. Jos olisit lukenut pariakaan viestiä samasta aiheesta tai yleensäkään omaisit jotain tietoa asiasta, tietäisit että tehojen riittämättömyys harvoin on syy siihen, että peli ei eds käynnisty. Itse defraggaisin pelitiedostot ja/tai asentaisin sorsan uudelleen jos vaikka jokin tiedoston olisi asennuksen aikana hävinnyt, mikä ei olisi sekään eka kerta.
nyt pääsin asiaan perehtymään ja tietokoneen tehot kyllä riittää... kaveri kirjautu sen accolla ja meni pelaamaan cssja toimi mut kun mä menin nii se jäi siihen pieneen ikkunaan
laitoin käynnistysasetuksiin -w 800 -h 600 mutta ei auttanut... ''Itse defraggaisin pelitiedostot ja/tai asentaisin sorsan uudelleen jos vaikka jokin tiedoston olisi asennuksen aikana hävinnyt'' on tullu asennettua css uudestaan parin kerran... mitä meinaat defraggauksella :O
yammuR, Jos haluat täsmentää sanomaasi, muokkaa viestiä äläkä kirjoita uutta viestiä oman viestisi perään. ps. mahtaa se kynäri ja sorsa olla hyviä pelejä, niihin liittyviä ketjuja on nyt 8 Pc-pelit alueen etusivulla ( eli vanhojakin ketjuja voi lukea..)
joo on tullu selailtua ja oon yrittäny kaikkia juttuja mitä niis on ja ei vieläkään toimi tai sitte oon vaan nii paska etten osaa xD... vähän tuntuu siltä että meen ostaan uuden jos tää ei toimi
Olet todennäköisesti kerennyt jo varmaan ostaa uuden pelin, mutta lue jostain cs aiheisilta sivuilta FAQ jos siellä on jollain sattunut samanlaista. Tai sitten katsot vain configeista että kaikki on kohillaan.
ei ole vielä iskeny silmään samaa ongelmaa ja peliä en oo ehtiny ostaa uutta ja steamis oon kokeillu säätää asetuksia mutta silti se tilttaa pikkukuvakkeen jälkeen
kaverin työnä menin omalla accolla pelaa nii css toimi... mut sitte ku omalla koneella ja omalla accolla menee pelaan nii dod source ja css ei toimi mut half life 2 dm toimii