css oman serverin teko?

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi leffa1 11.05.2009.

1. leffa1

leffa1 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    1. eli miten saisin tehtyyn oman serverin css:ään mitä mää kattelin netistä niin oon laittanu siihe carte server ja sitten asetukset ja ok ja sitte menny sinne console ja kirjottanut sinne sv_lan 0 mutt se sanoo jostakin osoteesta en muista tarkalleen =) mutt sitä mun servuu ei löydy listasta
    2. eli pitääkö olla joku ohjelma ja jos pidän serveriä auki niin päitääkö mulla olla pelikin auki jos en jaksa pelata ja muut pelais mun servulla ?

Viimeksi muokattu: 11.05.2009
  2.  
  3. jimppaxd

jimppaxd Guest

Toi avaas steam ja painat tools lataat sieltä muistaakseni source dedicated server ja laitat consoleen sv_lan 0. Kyll pitäis toimia.

4. leffa1

leffa1 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    en löydä mistään tuota steam onko se pelin asetuksissa?
    ps. unohdin sanoa että kysessä on se piraatti versio counter strike sourse

5. vivve

vivve Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ei taida hirveästi löytyä steamia sun versiostas. Suosittelen laittamaan sen 20€ aitoon peliin, niin pääsee paljon vähemmällä.

6. leffa1

leffa1 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mää laitoin hakuun steam niin löyty 3-4 kansioo yhen kansion sisällä oli jotakin tiedostoja

7. Artsigon

Artsigon Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuota noin. Ware pelien ja tiedostojen kanssa ei saisi jakaa apuja. Suosittelen ostamaan sen pelin ihan laillisesti.

http://server.counter-strike.net/server.php?cmd=howto

Eli dedi servun teet, myös sv_lan 0 pitää laittaa. Itsellä oli muinoin servu ja tollaa se onnistu. Kaikki natit ja muut oli säädetty oikein itsellä niin kaikki pelas loistavasti. :)

E: Silloin kun laitoin servua niin ekalla kerralla meni ja mitään säätöä oikeestaan ollutkaan. Dedi vain päälle ja löyty heti ja sinne sitte pelit pystöön. Mitään apujakaan tarvinnut ruveta kahtoon googlella. :D

Viimeksi muokattu: 03.06.2009
  8. leffa1

leffa1 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mutta kun kirjotan consileen sv_lan 0 niin se sanoo jostakin osoteesta vaikka kijottasin 10 kertaa sen sv_lan 0
    siis mää meen siihe crate server ja laitan sinne servun nimen ja sitte maz players ja se alotus rahan ja kaikki muut hommaat ja sitte start server ja sitte kirjotan sinne consoliin sen sv_lan

ps. no jos mää ostan sen pelin niin näkyykö niissä piraatti css pelissä se mun servu vai pitääkö sinnekin laittaa sen patcit niiku cod4

Viimeksi muokattu: 04.06.2009
  9. Maakari91

Maakari91 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei luultavasti näy tai ei ainakaan cs 1.6, mutta aina voit sen servusi ip:n antaa jollain sinne voi connectaa. Kun vaikuttaisi siltä, että kyseessä olisi kavereita tulossa pelailemaan servullesi piraattipelillä.

10. Artsigon

Artsigon Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Viimeksi minulla oli CoD2 serveri (best game 4 ever! ainakin oli sen 4v :p). Ensin teet servun, kaikki natit kuntoon jne. (itse en tarvinnut) sitten laitettiin game monitoriin ja pariin muuhun paikkaan ylös servut niin rupes näkymään the all seeing eye ohjelmalla ja xfirellä. Myös pelin omassa hakemistossa näkyi.

Samallalailla toimi myös CSS serveri jos oikein muistan. Paha muistella semmosia melkein 4-6v vanhoja juttuja. :p

11. leffa1

leffa1 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    tavis apua vaan siihe ett ne kaverit pääsis sinne pelaamaan
    eli laitanko se servun asetukset kuntoon esim max player passut ym
    ja sitte start server ja annan sen ip osoteen niille
    niin pääseekö ne sitte sinne???
    tuolleen sanoo se kun kirjotan consoliin

"sv_lan" = "0"
    - Server is a lan server ( no heartbeat, no authentication, no non-class C addresses )

vaikka kirjottasin 100 kertaa sen sv_lan 0
    ps. nat toimii tässä koneessa

Viimeksi muokattu: 04.06.2009
  12. Ysf

Ysf Active member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    68
    NATin kanssa tuo on LAN-serveri vaikka kuinka tuota komentoa hakkaisit. Sinulla on pari vaihtoehtoa: Moteemin/reititttimen portteihin TCP 27015 ja UDP 27015 tuleva liikenne pitäisi ohjata palvelinkoneen IP-osoitteseen. Toki voit sitten ottaa motukasta/reitittimestä NATin veke.

13. leffa1

leffa1 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    tää menee liian vaikeeks antaa olla
    kiitos kumminkin

Viimeksi muokattu: 05.06.2009
  14. Nemesis56

Nemesis56 Guest

miten saan itteni adminiks mun omaa servuu ku laitan bind "ip:ni" "admin" nii se herjaa tommost ku bind <key> [command] : attach a command to a key

15. Nemesis56

Nemesis56 Guest

tai site tommost ku ip:ni isn't a valid key

Jaa tämä sivu