eli siis voiko omalla servulla käyttää koodeja ilman mitää banaaneja? meinaan vaan sitä "Create server". kaipaan vain neuvoja en muita kommentteja.
Miksi haluat vacin päälle, jos haluat käyttää koodeja? Itsehän sen saat päättää. Eli jätä vac pois päältä ja käytä koodeja.
TANELI?! varmaa laitanki sen päälle ja koodaan. pyysinkö muita kommentteja? kysyin vain että miten sen saa pääle.
Sinuna heittäisin koneen ikkunasta ulos, jos et osaa pelata. Tai jos haluat pilata muitten peli-ilon omalla surkeudellasi. Tiedän, ettet pyytänyt tätä kommenttia, mutta se ei ole minun ongelmani. Sinä kun et saa päättää, mitä kukin sanoo. Asiaan: Siis haluat vacin päälle JA haluat käyttää koodeja. Se on käytännössä joko vac tai cheatit, ei molemmat.
SAANKO MÄ KYSYÄ MITÄÄ V***** SÄ SEKOAT? "Siis haluat vacin päälle JA haluat käyttää koodeja. Se on käytännössä joko vac tai cheatit" TARKOTAN ETTÄ EN KOODAA JA SITÄ ETTÄ SE VAC ON PÄÄLLÄ. ELI= MULLA EI KOODEJA JA VAC PÄÄLLÄ?
Ajattelin kokeilla omalla servulla niitä koodeja JOTTA EN pilaisi toisten peli iloa, tää V**** rupee itkee. se onki tollanen -92 uho
Ok, käsitin asian väärin ja maailmasi siinä näköjään kaatuu. Sinuna miettisin ennen kuin puhuisin sekoamisesta muille kuin terapeutille. Miksi ihmeessä raiskaat capsia? Se tuskin on tarpeen. Miksi ihmeessä olet niin helvetin laiska ja et käytä jotakin hakukonetta tyyliin google? Tässä, jos auttaisi alkuun.
tää 92 uhopelle vois vähän opetella tapoja.. vac bännii muokatuista .dll tiedostoista ja kolmannen persoonan .exe ohjelmista jotka auttavat pelaamista. sv_cheats 1 konsoliin ja noclip. siinä sulle omaan servuun koodit >_>
Siis mitä hemmettiä te kaikki nyt sekootte?? mä kysyin alun perin voiko omaan servuun siis " Create Server " servuun laittaa ton VACin te vaa jotain Vittuilette toisillenne haluan vastauksia enkä mtn tappeluita!!