Moi olen tässä nyt yrittänyt pari päivää ymmärtää miten tämä kyseinen skinnin saisi toimimaan.Osaan laittaa skinnejä ja ne toimit mutta sitten yksi päivä näin tämän hienon skinin ja ajattelin pistää sen koska se on default model mutta muuneltu jotein ajattelin lada skinnin tässä linkki eli M1A4 http://www.fpsbanana.com/skins/8431 sitten myös tämä http://www.fpsbanana.com/skins/7404 nämä kaksi skinnei ei sitte millään toimi vaikka mitä yritän.. laitoin niin kuin ohjeissa pyydettiin menin peliin ja mitään ei ole muuttunut.. voitte vaikka kokeilla itse jos ette usko tai jos saatte toimimaan niin kertokaa miten joten tässä sitä apuaja sitte odottelen
luultavasti liityt palvelimelle, missä on custom skinit estetty. jos haluat nähdä, onko oikein asennettu, niin tee se "luo palvelin" kautta. varmaista vain, ettei sv_pure ole päällä.
Itse koitan aina skinejä ensin omalla servulla jotta varmasti näkee että toimiiko. ------------------------------------------------- Kuitenkin, kokeiles asentaa näin: (Poista kaikki tiedostot edellisistä yrityksistä varmuuden vuoksi, jotta päästään alottamaan puhtaalta pohjalta) 1) Unzippaa/pura lataamasi sycos_m4a1uberpack.zip valitsemaasi paikkaan (mutta kuitenkaan ei suoraan cstrike -kansioon) 2) Tämän jälkeen etsi sieltä sycos-2tone_chrome-m4.rar ja purat sen samaan paikkaan. (Eli sinne pitäisi ilmestyä cstrike -kansio jossa on sound -kansio jonka sisällä ovat vielä materials ja sounds -kansiot) 3) Kopioit 2. kohdan punaisella värjätyt kansiot -kansion seuraavaan polkuun: Materials -kansio tänne: X:\Program Files\Steam\SteamApps\käyttäjänimesi\counter-strike source\cstrike\materials Ja sound -kansio tänne (siis se sound -kansio joka oli toisen sound -kansion sisällä) X:\Program Files\Steam\SteamApps\käyttäjänimesi\counter-strike source\cstrike\sound Ja kun kysyy että korvataanko niin vastaa, että korvataan kaikkiin. On varmaankin käynyt pieni kämmi kun on tekijä pakannut näitä kansioita, näyttäisivät olevan täysin väärässä järjestyksessä jos olisi suoraan purkanut tuonne cstrike -folderiin. 4) Nyt käynnnistät Sorsan ja kokeilet toimiiko. Jos ei toimi, kirjoita consoleen: mat_bumpmap 1 ja mat_specular 1 Jos ei vieläkään toimi niin kerro. Jos vaikka saataisiin pähkäiltyä tämä. Yritin selittää yksinkertaisesti mutta silti näyttäisi olevan vähän hankalasti seurattavaa.