elikä formatoin koneen ja nyt asennan tota sourcee, ihmettelen että tossa kestää yli 6 tuntia! ennen kestäny about 1½ tuntia. Mistähän johtuu..? apuja mahd. pian.
Itellä oli joskus sama, että ekalla kerralla kun asenti CSS:n niin ei kestänyt asennuksessa ku vähän aikaa, mutta kun poistin ja asensin uudestaan niin kesti ihan pirun kauan. En tiedä sitten, että mistä tuo johtuu =)
Ai että asennuksessa menee kauan, mahtaa teillä sitte olla hitaat koneet. Voisin kuitenki luulla että päitivyksien lataukseen se aika kuluu.
No tuolla asennuksella tarkoitin tuota koko aikaa joka kuluu ennenkuin peliä pääsee pelaamaan, päivitykset mukaanlukien eli ei tässä tarvii rueta pilkkua nussimaan.
kyllä nyt on jossakin mätää, itse olen joutunut formatoimaan koneen 2 kertaa ja poistamaan 1 kerran koneen kun on ollut cs ja ei oo mennyt kuin 15 minsaa kun asentaa steamin ja cs:sän mutta pääasia että asentaa
Mulla taas on mennyt jo kaks tuntia ja asentanut huimat 25%! Kerran ennen oon asentanut.. Edit: ohhoh! tuplana meni
Ihan eka asennus kesti vajaan tunnin. Tilanne katsaus: Asentanut vähän yli 3 tuntia ja 45% asentanut. Ja ei se dvd-asema rikki taida olla, koska en asenna dvd:ltä vaan suoraan steamista.
ette saa ladattua steamin verkosta niitä tiedostoja.. paljon siirtonopeus? ittellä 200kb/s meni noin 1h
Satasta se meni. Nyt asensin uudestaan nii meni alle puolessa tunnissa. Ei jaksanu enää oottaa ku jotain häikkää siinä oli.