Miten saan bindattua css pelissä 180 asteen pyörähdyksen? Ja tarttisin myös 360 asteen pyörähdyksen(älkää kysykö miksi en jaksa selittää). Olisin kiitollinen jos joku jaksaisi laittaa tänne scriptin. Yritin ettii googlella ja löysin, mutta en ymmärtänyt
Etsi ja lataa scriptejä täältä. Takaan, että hakemiasi scriptejä löytyy useita kappaleita. Kopiot koodin sivulta ja liität sen autoexec.cfg:hen joka löytyy polusta: C:\Program Files\Steam\SteamApps\käyttäjänimesi\counter-strike source\cstrike\cfg\autoexec.cfg Jos sinulta tuota autoexec filua ei löydy, tässä ohjeet miten voit luoda sen.
Tuo jäi kyllä nyt niin pahasti vaivaamaan, että jos millään jaksaisit selittää mihin tarvitset tuota. =)
Ei varmaan tarvitse udella jos toinen kerran sanoi, että turha kysyä? Ja itselle on joskus tullu tarvetta tuolle greatriver matseissa.
kaikki nää mitä mä oon kokeillu ei pyörähdä kerran ympäri, vaan jatkuvasti ei ois joku joka osais scriptata sellasen scriptin joka pyörähtäis vaan kerran ympäri?
Lainataas tätä ketjua. Tuli tuossa asennettua CS:S uudelleen ja ennen minulla oli sellainen scripti ettei ladannu näitä ylimääräisiä soundeja servuilta. Nyt sitä ei enää tietenkään ole, enkä sitä mistään löydä. Mahtaako joltain tätä löytyä?
Tähän on komento... cl_downloadfilter nosounds <--- Suosittelen kokeilemaan eri aluilla, koska en muista tarkkaan, mikä se oikein oli.