Päätin tehä uuden threadin ku kukaan ei vastannu edellisessä eikä mitkää foorumit auttanu asiaan. Eli ongelmana on, että FPS on 30-70 servulla missä on pelaajia yksin se on 100-80. Stress testist sain tulokseks 147fps ja kone on Athlon x2 5000+, NVIDIA GF 8600Gt 512mb, 3gb ram muistii. oon eheyttäny kiintolevyt ja laittanu AINAPÄÄHÄN2 conffit eikä mikään auta. Outoa on se, että on kaikki asetukset High tai Low niin aina sama fps ja resoluutiossa sama homma. Tiiättekö mikä vikana?
lisään tähä viel et peli nykii ja fps vaihtelee koko aja 30-70. se nykii sil taval et ku käännän hiirtä ni se pysähtyy ja taas kääntyy niiku sillee tökkii
Aivan normaalit FPS tuolle koneelle ja tietysti se FPS laskee jos on muita pelaajia servulla kun on enemmän liikettä pelissä ja tuo stress testi nyt mitään oikeasti kerro itse saan siitä vähän yli 150 FPS ja silti servulla FPS 60 - 100.
millane on konees? kaveril sama kone ku mul huonompi näyttis ja parempi fps. ja joillakin on huonompi kone ku mul mut niil on silti parempi fps.
pezi, kertaahhan säännöt. Ei postata omia viestejä peräkkäin, vaan käytetään muokkaa nappia. Ja ei todellakaan useita ketjuja samalle ongelmalle, suljin toisen viestiketjun. "pidätsä mua iha tyhmänä? vsyncci EI OLE PÄÄLLÄ." - tuollaiset asiattomat vastaukset muiden avun anto yrityksiin ei paranna asiaa, kukaan jaksa auttaa jos vain äksyilet vastaukseksi.
"kukaan ei jaksa auttaa jos vain äksyilet vastaukseksi" vaikka oisin kuinka asialline ei tääl kukaa tulis auttamaa vaik tietäiski jotai
Ainapäähän konffit on asennettu tarkkaan ohjeiden mukaisesti? Jos Windowsia ei ole hetkeen asennettu uudestaan, niin kannattaa kokeilla ja samalla uusimmat ajurit koneelle. Mitäs ohjelmia taustalla pyörii? Mikä virustorjunta?
REPESIN! Vai ei muka toi kone riitä sorsan pelaamiseen.. Huhhuh. Nyt on jossain muussa vika, nimittäin kaveri pelaa 1200x1000 resol, kaikki high paitsi ei ole hdr ja reunanpehmennyksiä niin fps aina yli 80, sillä muuten sama kone mut näyttis x1650pro, joka on huonompi kuin 8600gt.
Mulla on norton ja on windows vista. Niin sitä itekki ihmettelen miks helvetissä fps on niin alhainen :S
sit esim publal jossa mappina de_inferno niin aika välil fps heittää semmost droppii et ei oo kiva pelata
Oletko vielä kokeillut pelata Norton suljettuna? Voi olla joku scanni siellä päällä ja se vie tehoja. Nortonista aina kuullu jotain huonoa, vaikka omakohtasta kokemusta ei ole. En sitte muista millä perustelivat. Pitäisi tuolla koneella kyllä pelittää. Millä resolla pelaat?
btw en löytäny mistä vois laittaa nortoni pois päältä. painoin vaa m2 tuolt oikeelt alhaalt ni tuli "Avaa norton protection center" ja "Muuta ilmoitusasetuksia" sit sielt nortonis en löytäny mist vois laittaa kiinni
Juu mul on sama näyttis, 1gt ramii, AMD:n 4200+ prossu, mul on noin 70-120 noi fps:ssät, vista löytyy ja kaikkee muutakin, mulla toi choke ja fps yhdessä äksyili, mutta sorsan ja steamin uudelleen asennus autto, onko sulla musat päällä tai toi sidebar eli sivupalkki, mä yleensä suljen ne mutta jos ne jää päälle niin ei haittaa mitään, eli tän romaanin päähän. Asenna Sorsa ja steami uudestaan. E:Mutsilla on norton ja ei se vaikuta siin, Onko wareware vai aito winukka?
iha aito windows vista 32bit. mul oli vac bannityl acol sama fps. ostin uuden css acon ja asensin fps ei parantunu, eli periaattees "asensin" uusiks mut ei se auttanu. vois asentaa uusiks ja steaminki. kerron jos autto
sit välil tää hiiri tökkii sillee et ku käännän ni se pysähtyy ja jatkaa matkaa sillee. tapahtuu vaa sources
Mulla samaa vikaa. FPS on kyllä ihan normaali, mutta hiirtä liikuttaessa tuntuu kuin hiiren yhteys "pätkisi".(hiirenä MX1000) Olen yrittänyt päivitellä ajureita mutta ei auta.