CSS ei toimi vaikka tietokoneeni täyttää kaikki laitevaatimukset?

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Phyrexian 19.02.2008.

1. Phyrexian

Phyrexian Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo tota mulla on tämmönen DTK Millenium kone ja prossu on AMD Sempron 1,79GHz näytön ohjain on joku VIA/S3G DeltaChrome IPG ja mulla toimii esimerkiksi Soldier OF Fortune 2 peli mutta kun Counter-strike source peliä käynnistän näyttö menee mustaksi sitten kun menen serveriin steamin kautta Mun FPS on 0-3 joten en voi pelata CSS enkä laitevaatimuksiltaan parempia peljä. Joka todella ärsyttää minua, minua ihmetyttää miten CSS ei toimi kun tietokoneeni täyttää kaikki laitevaatimukset ? JOTEN SAISINKO VÄHÄN HELPPIÄ!

2.  
  3. SpeechMan

SpeechMan Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hmm, kyseessä lienee integroitu näyttis, ei muutenkaan todellakaan pelikelpoinen laite tuo kone. Muutenkin on "vähän" huonoja kokemuksia noista DTK:n masiinoista. Mikäli vain mahdollista dumppaa koko kone ja kasaa (tai anna kaverille tehtäväksi kasata) parempi tilalle.

4. Phyrexian

Phyrexian Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    niin kai pitäis mutta yritän saada tästä edes semmoista jossa toimis pelit että voisin myydä tämän romun. :D

5. SpeechMan

SpeechMan Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No myyntimielessä tuo kone on sitä luokkaa, että parhaan hinnan maksaa Kuusakoski =)

Vanhempia pelejä tuolla tietysti pystyy jonkun verran pelaamaan, mutta niissäkin tuo näyttis potkii vastaan ja pahasti.

6. Jannejt

Jannejt Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
    jatkossa paljon parempia otsikoita

Jaa tämä sivu