Joo tota mulla on tämmönen DTK Millenium kone ja prossu on AMD Sempron 1,79GHz näytön ohjain on joku VIA/S3G DeltaChrome IPG ja mulla toimii esimerkiksi Soldier OF Fortune 2 peli mutta kun Counter-strike source peliä käynnistän näyttö menee mustaksi sitten kun menen serveriin steamin kautta Mun FPS on 0-3 joten en voi pelata CSS enkä laitevaatimuksiltaan parempia peljä. Joka todella ärsyttää minua, minua ihmetyttää miten CSS ei toimi kun tietokoneeni täyttää kaikki laitevaatimukset ? JOTEN SAISINKO VÄHÄN HELPPIÄ!
Hmm, kyseessä lienee integroitu näyttis, ei muutenkaan todellakaan pelikelpoinen laite tuo kone. Muutenkin on "vähän" huonoja kokemuksia noista DTK:n masiinoista. Mikäli vain mahdollista dumppaa koko kone ja kasaa (tai anna kaverille tehtäväksi kasata) parempi tilalle.
niin kai pitäis mutta yritän saada tästä edes semmoista jossa toimis pelit että voisin myydä tämän romun.
No myyntimielessä tuo kone on sitä luokkaa, että parhaan hinnan maksaa Kuusakoski =) Vanhempia pelejä tuolla tietysti pystyy jonkun verran pelaamaan, mutta niissäkin tuo näyttis potkii vastaan ja pahasti.