Elikkä mulla toimii netti kuten ennenkin, olen ajanut Ad-Awaren kahteen kertaan ja AVG:n kerran läpi ja poistanut kaikki haittaohjelmat sun muut, mutta Source vaan tökkii. En lataa mitään eikä päällä ole mitään turhaa. Sourcessa net_graph 3 näyttää että in pyörii siinä 200-1500 ja chokea välillä 20. Hetken aikaa aina toimii hyvin, mut sitte tulee piikki ja kuva jää paikoilleen ja kun taas kuva palaa niin ukko on liikkunut johonkin jos oon painellu jotain. Aiemmin ei ole ollut tällasta ongelmaa, enkä ole muuttanut mitään Sourcen asetuksia juuri nyt. Olisko jollain selitystä/ratkaisua tähän?
Oletkos kokeillut muunnella rateja tms? http://www.karhuton.com/cstrikes/rate.html tuolla vähän juttua aiheesta
Jep ratejen säätely näytti auttavan. Vielä ei parhaita mahdollisia löytyny, mut selvästi riippui noista. Kiitos.
Rateista vielä sen verran, että kannattaa sovittaa ne pelattavan servun suositus rateihin, jotta peli olisi mahdollisimman sujuvaa. Sekä itsellesi, että muille. Eli yleensä servulle tullessasi avautuu ensin info -ikkuna, jossa yleisimmin on suositeltavat ratet, joskus serveri voi pakottaa (force) tietyt ratet automaattisesti.