eli siis päivitin steamin 5.10 08 ja onnistu niinkun aina ennekin mutta sittenpä kun oli sourcee ruupeemassa pelaa niin tulee näytölle teksti ''peli ei ole käytettävissä juuri nyt kokeile myöhemmin uudelleen'' kaveri on kanssa päivittänt tuona samana päivänä ja ei mitään probleemaa.. -.-'' eli jos joku nyt vois auttaa tässä jotenki..
no siis mullakin tuli siis se että on uusia päivityksiä ja piti steami käynnistää uuvestaan.. sen jälkeen ollu toimimatta
Joo no mulla ongelma ratkes kun asensin koko steamin uudestaan, mutta kannattaa tosiaan tehdä varmuuskopiot sitä ennen. Näissä voi olla myös ratkaisu: http://supportwiki.steampowered.com/fi/This_game_is_currently_unavailable ja http://supportwiki.steampowered.com/wiki/Steam_Error:_This_game_is_currently_unavailable
Oletko kokeillut asentaa pelin uudestaan? Mulla herjasi samaa aikoinaan Quake Warsissa,uudelleen asennus auttoi ainakin minun kohdalla.
Ok nyt rupee pikkuhiljaa vit*****n. Mulla on ollu nyt tää sama vika varmaan kuukauden ja se katosi vähäksi aikaa kun uudelleen asensin steamin mutta tuli takaisin. Eli kun pelaan CSS:ää niin fps tippuu n. joka 5 sekunti alle 10, mikä tekee pelaamisesta mahdotonta. Olen yrittänyt ettiä muilta foorumeilta, ja lähettänyt tännekin pari viestiä mutta kukaan ei tunnu haluavan auttaa. =(
Onko winukassa käytössä jotain erikoisteemoja. Joskus itselle kävi niin, että ei lähtenyt peli käyntiin jos käytössä oli spessuteemoja. En tosiaan nyt muista ilmenikö vika juuri noin.
jooo.. sain cssän toimimaan itestään lähti toimimaan mutta nyt on toinen ongelma ainakun yritän pelata niin tulee se sininen virhenäyttö tai jotain että jos joku vois auttaa vaihteeks-- näyttis ati radeon 9600xt /x1050 secondary (256MB) =?? amd athlon xp 2100 mhz ------ 3000+ ram 1giga näillä on ennenkin toiminnu niin mikä siinä nyt on?=
Sininen virhenäyttö? Eli BSoD? Ongelman ratkaisussa auttaisi huomattavasti ko. virhenäytön sisältämän virheilmoituksen postaaminen tänne.. Kuulostaa ajuri/laitevialta IMO, ilman tietoa virheilmoituksesta.
hmm joo niin.. sain asian ratkaistua ite päivitin näyttiksen ajurit ja johan pelittää.. mutta nyt on välillä silleen että hiiri tai näppis lagaa kokonaan joten aika usesin joutuu kone pitää väärin sammuttaa.. en tiiä pitäskö jotain muuta päivitystä kokeilla siihen ajureihin.. f-secure tai adaware ei mitään löyvä joten tuskin mtn viiruksia on.. ja ongelmat tuli heti sen jälkeen kun päivitin ne ajurit kokeilen uuvestaan niitä joskus tässä==??? :S