Noni, nyt kyllä menee hermot tähän paskaan. Eli lyhyesti, kun avaan css ja koitan päivittää servuja, se ei löydä kuin alle 200 ja niissäkin pingi jotai 80-400. Ja JOS pääsen jollekin servulle pelaamaan, ehdin olemaan siellä 1-20 sekuntia ennen kuin jään leijuu ilmaan ja yläkulmaan tulee "Connection problem". Tätä samaa shaibaa on jatkunu joku pari kuukautta, enkä tosiaan tiedä mitä voin tehä. Ja kyllä, olen asentanu pelin ainakin 4 kertaa uudestaan, ja kyllä, steamin myös. Consoleen se heittää aina kun avaan css niin tällaistä paskaa: maxplayers set to 32 Heap: 256.00 Mb Parsed 359 text messages Couldn't find custom font file 'resource/HL2EP2.ttf' Couldn't find custom font file 'materials/vgui/fonts/buttons_32.vbf' execing config.cfg Can't use cheat cvar cl_upspeed in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1. Can't use cheat cvar cl_forwardspeed in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1. Can't use cheat cvar cl_backspeed in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1. Can't use cheat cvar dsp_dist_max in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1. Can't use cheat cvar dsp_dist_min in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1. Can't use cheat cvar r_ambientfraction in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1. 1 CPU, Frequency: 2.2 Ghz, Features: AuthenticAMD SSE SSE2 MMX 3DNow RDTSC CMOV FCMOV execing valve.rc Joten jos joku vois kertoa että mitä helvettiä tää edes tarkottaa ja miten saisin fiksattuu tän? Ja kyllä, olen ettinyt kaikki noi maholliset dsp_distit ym. congfigeista ja poistanut ne, eikä auta. Joskus kun peli sattumoisin toimiikin normaalisti, vaikka konsole valittaa näistä, ja lähen menee servulta ja koitan mennä toisaalle, tulee connection problem. Ja jos peli toimiikin, ja koitan toimisiko myös servujen hakeminen, tulee välittömästi connection problem. Jos koitan connectaa samaiselle servulle tai toiselle (huom. mitkä ovat favoissa ja nämä servut näkyvät ihan normaalisti [huom. sain ne kun kaverit pelasivat niissä])niin lataaminen jää kohtaan "Parsing game info". Oon päivittäny kaikki ajurit sun muut liian nörtiks menevät jutut mulle, eikä mitään apuu. Joku ystävällinen ja tietoinen voisi ehkä jakaa viisauttaan minulle ja auttaa korjaamaan tän huoranaaman?
Nuo eivät tietääkseni ole virheitä. Itsellä ainakin puskenut jo pitkään näitä eikä mitään haittaa ole ollut. Lataatko serveri listaa samalla kun yrität pelata? Minulla ainakin tulee aina tällöin ongelmia. Toimiiko nettissi normaali käytössä ongelmitta? Oletko käynyt steamin sivuilla katsomassa vastausta ongelmaan?
Juu, ei nuo configin "cheatit" pitäisi aiheuttaa ongelmaa, minullakin puskee jotain tuollaista. Kokeileppa kuitenkin lämpimiksesi: 1. Hae jostain puhdas config.cfg 2. Laita nyt kuitenkin se palomuuri hetkeksi pois päältä, vaikka 10min 3. Avaa css työpöydältä pikakuvakkeesta, älä siis steamista. 4. Kun peli käynnistyy (ja console myös? kai se käynnistyy samalla!?) liity käsin serverille kirjoittamalla consoleen: connect 82.118.208.197:27015 Tuossa on yksi suomalainen css serveri. Kerro miten kävi.
Siis vaikka en pelaisi ja koitan lataa servu listaa niin ei tuu lähes yhtään, ja päivittämisen jälkeen se jää jumii "Parsing game info"-kohtaan. Ei ole netissä sinänsä ongelmia, joskus tosi harvoin voi katkasta irkin tai msn, mut ne saa bäkkii heti. Ja oon käyny joo, mutten ainakaan löytänyt mitään samanlaista Joo, koitan, vaikka pyysin jo kerran et kaveri sendii sen oman configin eikä auttanu. Oon miettiny että tää vois johtua siitä et alle 6kk sit muutettiin uuteen kämppään, tääl on kaapeli, mut kyl se ekan kuukauden toimi ihan normaalisti, sit se vaan jäi jumii. Voisin uskoa että kyseessä kuitenkin on joku yhteykseen liittyvä vika muttei hajuakaan mikä. Ja kiitos!
Kaapelihan on jees. Itsellä ei oikeestaa koskaan mtn vikaa, tuskin on siitä. Ellei se sitten ole jonkun näköinen taloyhtiön yhteinen viritys missä kaikki käyttää samaa kaistaa samaan kk hintaan tyyliin 10e kuussa.
Itellä on just sama ongelma. Ja Ongelma tais tulla myös kun muutin uuteen kämppään missä on kaapeli. Muuten netin käyttö on sujunut ongelmitta. Huomasin erikoisen jutun tähän liittyen. Jos pääsen johonkin serverille niin se tosiaan toimii muutaman sekunnin ennenkun ruutu jäätyy. Tässä vaiheessa jos painan ctrl + alt + del ja menen työpöydälle ja painan sitten itteni takas peliin niin se toimii taas muutaman sekunnin ennenku jokkää taas. En tiedä mistä johtuu, mutta tota voi tehä vaik kuinka monta kertaa uudestaan ja aina toimii pari sekuntia.
Luin jostain toiselta foorumilta tän saman ongelman ja muistaakseni siellä sanottiin että vika on palomuurin ja windowsin välissä. Oletteko koittaneet päivittää windowsia?
Aivan normaalia, consolen käynnistymiseen liittyviä tapahtumia, ilmoituksia itse pelistä, sekä teitoja koneesta. Jokaiselle tulee nämä. Sekä tiedot conffeista (mm. autoexec) jotka console ajaa läpi ennen pelin käynnistämistä. Mites modeemin laita? Onko (lanka)puhelimissa ADSL suodattimet?
en tiedä käsitinkö oikein mutta tää on siis kaapelitalous missä asun... mistä oot lukenut ton? kerrottiinko siellä tarkemmin asiasta? itellä on f-securen palomuuri ja oon tehny portforwardit vaan modeelille mutta en oo osannu tehä sitä tolle f-securelle.
Hmm... en oo varma, mutta auttaisko jos laittais sen ikkunaan? Itellä meinaan kaato source aina kun laitoin Find servers. Siihen ongelmaan ratkasu oli laittaminen ikkunaan. Kokeiles tehdä sama. (löytyy optionsseista)
Täältä tulee vastaus ongelmaan. Itselläni ilmeni muuton jälkeen sama ongelma steam-pelien kanssa. Tässä kämpässä on myös kaapeli ja voin vakuuttaa että ei ole enää kauaa Pari viikkoa asian kanssa tappelin ja 5min sitten keksin ongelmaan ratkaisun. Eli mene sun kaapelimotukan asetuksiin. Itsellä tällainen Cable modem by scientific atlanta boxi. Sen ohjeista katoin, että asetuksia pystyy muuttamaan netin kautta. Mun boxin tapauksessa http://192.168.0.1/ tollanen vaan osote riville ja siihen tulee sisään kirjautumis hommeliinit jotka kuitataan vaan OK napilla. Siihen aukee sitten boxin asetukset ja sieltä vaan firewall optionsseista Block Fragmented IP Packets, IP Flood Detection ja Firewall Protection pois päältä. Kai se riittäs, että jonku noista vaan oottas pois, mut otin varmuudella kaikki Sit vaan Applyt kehiin ja eiku pelaamaan Hyvät uudet vuodet kaikille!!