Eli kun haluaisin itselleni skinejä CS:ään mutta ne eivät toimi. Olen tehnyt kansion "models" ja laitan ne sinne. Voisiko joku auttaa mua tässä pulmassa.
Sinun ei tarvitse luoda kansioita jollei erikseen mainita. Ladatun tiedoston purkamisen jälkeen sieltä pitäisi löytyä muutamia kansioita nimillä: materials, sound(s), models, scripts jne. sekä joissain tulee mukana myös in-game screenshotteja ja jonkinlainen readme/asennusohje. Raahaat/kopioit kaikki itse modeleihin/skineihin liittyvät kansiot tähän polkuun (ei siis kuvia tai muita mukana tulleita): X:\Program Files\Steam\SteamApps\*accounttisi nimi*\counter-strike source\cstrike -------------------------------------------------------------- Jos ei meinaa toimia niin raahaat yksitellen jokaisen kansion omaan paikkaansa. sound -kansio polkuun: X:\Program Files\Steam\SteamApps\*accounttisi nimi*\counter-strike source\cstrike\sound materials -kansio polkuun: X:\Program Files\Steam\SteamApps\*accounttisi nimi*\counter-strike source\cstrike\materials Ja niin edelleen...