elikkä ostin eilen tuon counter strike sourcen ja tietenkin heti asentamaan koneelle asensin kaikki ihan normaalisti ja sen jälkeen tein steam accountin ja sitten kun yritän laittaa cd-keytä valittaa et mun cd-key on käytössä , on otettu yhteyttää kauppaankin josta ostin tuon pelin ja ne sanoivat että niille ei oo tapahtunu ikinä tämmöstä että käskivät kysellä forumeilta.. ja valvellekkin on raportoitu Kiitos Etukäteen : )
koitappas huvikseen kattoa ettei ole yhtään pientä virhettä. valvella menee muutama päivä vastata uskoisin.
Siis mitä häh!?! Jos cd-key jo käytössä niin heti takaisin kauppaan ja uutta tilalle. Ne ovat vastuussa myymästään tuotteesta, saavat sitten itse taistella Valven kanssa. Zapuskan sanoin: katso ettei ole virhettä, sitten meuhkaamaan kauppaan.
joo ei ottaneet vastaan sanoivat vaan että yrittäppäs vielä valven kautta saadan ongelmaan ratkaisu -.-
Mulle sanottiin kans et homma on sillä selvä kun ostat tän pelin. Cd-key joko toimii tai ei toimi. Piste. Kerto viel et yllättävän moni tulee ostetun pelin kanssa takasin valittaen et cd-key ei toimi ja samaan hengenvetoon myyjä haukku steamin ihan tätsin pystyyn. Kuulemma Steami on saanut liian ison roolin nettipelaamisessa ja se tuottaa ongelmaa jos toistakin.Ja se cd-key: sen on vaan joku haxori jo ehtinyt kalastella. Mutta Valvelta pitäis saada cd-key resetoitua kun lähettää tarkan kuvan cd-keystä ja kotelosta Valvelle. En tiedä sitten kuka loppujenlopuks on vastuussa jos cd-key ei toimi.