CS:S customi soundit

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Mikkkkkko 16.04.2008.

1. Mikkkkkko

Mikkkkkko Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Terve!

Itse kun tuota DoD: Sourcea lähinnä pelailen, niin en oikein ole sisällä tuossa CS: Sourcessa, niinpä ajattelin kysyä, että miksi omat custom soundini eivät toimi sorsassa? Dodissakin on omat custom soundit (aseet,player yms yms). Dodissa kyllä äänet toimii.

CS: Sourcessa toimivat kyllä omat custom Death soundit, eli kun pelaaja kuolee ja myös panttivangeilla on omat soundinsa. Aseiden äänet eivät vain toimi.

Conffeistani laitoin cl_customsounds 0:n 1:ksi mutta ei auttanut.

Osaako kukaan auttaa?

[P.S: Jos joku miettii miksi edes käytän custom soundeja, niin syy on vain omaksi iloksi :).]

Viimeksi muokattu: 16.04.2008
  2.  
  3. deleted-user

deleted-user Guest

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Luulisin, että olet ladannut aseisiin skinejä, joissa on tullut mukana nämä äänet. Ensimmäiseksi tarkistaisin sen sound -kansion mihin nämä äänet pitäisi tulla (alikansiona weapons, jonne aseiden äänet). Yleensä skinien mukana olevat äänet ovat valmiiksi sound kansiossa, mutta joskus kansio on nimetty väärin sounds:ksi jota taas peli ei pysty tunnistamaan. Näin siis jäävät äänet vajaiksi.

Ja toivottavasti et ole myöskään itse muunnellut äänien tiedostonimiä?

4. Mikkkkkko

Mikkkkkko Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kokeilin eri nimiä tiedostoihin, mutta myös orginaalit on kokeiltu. Niin, ja onhan minulla skinit käytössä, mutta myös kokeilin ilman skinejä myöskin, muttei auttanut. Kattelen tarkemmin nuo jutut tänää. Dodissa on vain jotenkin simppelimmät noi jutut yleensäkin kuin CS: Sourcessa.

Mutta kiitoksia Maf1a!

5. deleted-user

deleted-user Guest

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Eikös Sorsassa ole sama järjestys kansioissa, kun DoD:ssakin? Muistaakseni oli, koska samassa paketissahan ne tulevat ja saman kehittäjän ja vielä samalla moottorillakin.

Miten yleensä asennat nuo skinit? Jos purat ne suoraan tuohon cstrike kansioon, niin kokeilepas välillä manuaalisesti siirtää ne oikeisiin paikkoihinsa. Eli unzippaat (rarraat jne.) paketin johonkin väliaikaiseen kansioon ja sieltä siirrät jokainen kansion (models, sound, scripts etc.) yksitellen omaan alakansioonsa cstrike -kaniossa. Toivotavasti ymmärrät mitä tarkoitan. :)

6. Mikkkkkko

Mikkkkkko Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo, yksitellenhän minä ne aina laitankin, jos sitä tarkoitit:D.

No, mutta tarkoitin sitä, että dodissa tuntuu olevan yksinkertaisemmat noi jutut, koska esim. aseiden skinit eivät juuri vaikuta aseiden ääniin, toisin kuin CS:Sourcessa. Mutta tuo johtuu varmaan skinin luojasta, ja on siis varmaankin skini kohtaista. Itselläni Dodissa ei ole tullut ongelmia vastaan, vaikka samalla systeemillä tosiaan pitäisi toimia CSS:kin.

En ole vieläkään saanut noita toimimaan, mutta enpä ole paljoa CSS:sää pelaillutkaan:D.

Viimeksi muokattu: 17.04.2008
  7. deleted-user

deleted-user Guest

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Laitapas linkki mitä skinejä olet yrittänyt asentaa... yritän itse ja katon tuleeko sama ongelma vastaan, jolloin vikahan olisi skinin tekijässä.

8. Mikkkkkko

Mikkkkkko Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  9. McKagan

McKagan Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eine itse skinit vaikuta mitenkää aseiden ääniin. Pelkästään soundit joita tulee joittenkin skinien mukana, mutta ei kaikkien.

10. deleted-user

deleted-user Guest

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Yleensä skineistä puhuttaessa tarkoitetaan koko pakettia. Joissain on äänet mukana, joissain ei.

Jaa tämä sivu