CS:S.ään oman servun teko

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Luoti 26.08.2008.

1. Luoti

Luoti Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli, voinko tuolla "Luo palvelin" hommalla tehdä semmoisen servun, johot kaverit pystyis liittyyn? Kun aina tulee, että palvelin ei vastaa jos yrittää liittyä tommoseen. Pitää aina ettiä tyhjiä servuja joho mennä pelaan. Kiitos. :)

2.  
  3. Luoti

Luoti Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nonniin. Nyt on tullut koitettua tuota Source Dedicated Server ohjelmaakin, mutta ei pysty liittymään siihenkään. Tuolla ylempänä on aihe tästä Dedicated server ohjelmasta, jossa mainittiin, että tuo IP osoitteen alku on "väärä". (?) Eli siinä pitäisi olla oma IP (kävin katsomassa ja se on 62.241.212.184) niin mihin se sitten pitäisi laittaa?

Viruksentorjunnasta ja palomuurista on sallittu hl2.exe tiedostot eli ei pitäisi olla ogelmaa. Toivoisin tähän ogelmaan vastauksia, kiitos etukäteen. :)

4. sandr0

sandr0 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eiks cs 1.6 ollu joku komento mikä piti laittaa consoleen et kaverit pysty liittyä. Koitan muistella mikä se oli. En muista mikä se oli ja en oo pelleilly ton dedicated serverin kanssa mut tavallisesti sen pitäs mennä niin ku teet vaan pelin sanot kavereilles sun iipeen ja sit kirjotat sen komennon mitä mä en nyt muista sinne consoleen.

Viimeksi muokattu: 29.08.2008
  5. Luoti

Luoti Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Taidat tarkoittaa komentoa sv_lan 0 , jota on tullut kokeiltua, mutta ei auta. :(

6. sandr0

sandr0 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No hitto. Ootteko kokeillu kavereiden kanssa sillee et joku muu tekee pelin ja muut koittaa joinia siihen? On joskus ollu kaverin kanssa niin et se ei voi joinia mun peleihin mut mä voin sen.

7. Luoti

Luoti Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä minä pääsen kaverereiden servuun, mutta omaan ei pääse kuin muut. -.-

Asennan cs:s :ää nyt uudestaa jos sattuisi auttamaan.

8. sandr0

sandr0 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ookoo. Mä en oikeastaan koskaan oo ratkassu sitä ongelmaa. Se vaan jossain vaiheessa katos se ongelma. En tiiä mitä sit tein xD

9. Luoti

Luoti Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Edit: Oho, nyt tuli virhe. Siis omaan ei pääse muut, ainoastaan minä pääsen.

Ok, sandr0. Toivotaan, että ongelma lähtisi minullakin uudelleen asennuksen jälkeen. :)

10. rmCowboy

rmCowboy Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Modeemista (reitittimestä) portti auki niin pystyy muutkin joinaamaan. Tarkista myös että CS on sallittujen ohjelmien listassa palomuurissa.

11. Luoti

Luoti Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hmm. Olen tässä modeemi hommassa kehno, joten voitko neuvoa hieman? Verkkopäätteenä toimii ZyXEL prestige 600 series.

12. burlag

burlag Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sama juttu mulla ei mikään kiva juttu kaverit sanoo et mun pitää ladata Mani Admin Plugin No ei se varmaan paljon tilaa vie :(

13. deleted-user

deleted-user Guest

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Mnai Admin Pluginin nimestäkin voi päätellä, että kyseinen plugin auttaa serverin pyörittämisessä (admin plugin). Mutta samat säädöt tarvitsee toimiakseen, kuin Create Server toimintokin. Googlea ja MAP:in kotisivuja saa toki käyttää vapaasti.

Jaa tämä sivu