Sain siis CS Anthologyn joululahjaksi ja nyt on sen kanssa tällainen ongelma. Kun asetan levyn sisään, niin tulee ilmoitus, että CD(CS on kyllä DVD?) on tyhjä. Omassa tietokoneessakin lukee, että CD-asemassa(WTF? CS ON DVD:llä!) oleva levy on tyhjä. Ja kyllä, minulla on DVD-asema. Miten oikein korjaan tämän ongelman? Tai miten pääsisin edes pelaamaan?
Minulla sama ongelma, joidenkin muiden levyjen kanssa. Sun DvD-asemas on rikki. Mulla pyöritti musa/RW levyjä. Osta uus vaikka verkkokaupasta. Ihan kunnollisen saa vaikkapa 20€.
Äläppäs huolestu! Peliä pääset tietääkseni pelaamaan kunhan menet omaan Steam accounttiisi ja otat "My Games" josta voit aktivoida tuotteesi. Tämän jälkeen pelin pitäisi lähteä latautumaan tietokoneellesi.
Joo, tiedän tuon aktivoinnin, mutta kun aktivoin niin tulee teksti, että pitää asentaa ja laittaa levy koneeseen. Kyseessä on siis CS Anthology.
Ai se sittenkin tarvii sen.. Jos nyt iha pakko on päästä sitä pelaa niin ota levy ja menet vaikka kaverille aktivoimaan sen ja sitten takas kotiin ja kirjaat accountin sisään ja sitten se peli ainekin tulee!