hei.. Mulla on ongelma cs 1.6 aina melkeen alussa cs pätkii sillee ehk 3sec välein (koneessa 2,19ghz 3200+prossu ) ja ku katon net_graph 3 ni fps pysyy 100 mut pingi heittaa niinku ekaks o 30 sit se kavasee 180 ja taas tulee 30 yleensa kestaa 2-10min et korjautuu sit ku kavasen tyopoydalla ku cs o paalla ni tulee taas se sama sit ku oon sammutanu cs ni työpöydällä lagaa hiiri samanlaillla 3sec valein.. et ongelma nayttaa saman laiselta ku cs mut vaa hiiri wowissa ongelmaa ei nay vaikka kay työpöydällä netistä ei toimi ku cs toiminu 2v vanhalla koneella ongelma tuli uuden koneen myötä..... ei oo langaton ja ei oo viirus oon scanniny muutamaa kertaa --
juu mutta ongelma ei johdu fps:Sta koska fps on normaali eli 70-100 mutta pingi heittelee joka 3 sec..
Tosiaan pilkkuihin ja pisteisiin on hyvä panostaa. Haiskahtaa verkko-ongelmalta. Kokeile perinteistä pingausta: Suorita -> cmd Koodi: ping -n 50 afterdawn.com ping -n 50 nic.funet.fi Itsellä tulee tasaista 170ms afterdawniin ja 6-7ms funetille. Jos jompi kumpi heittelee satoja millisekunteja ilman että mitään nettiä käyttävää ohjelmaa on auki, ei ole normaalia.
Miten verkko-ongelma voi viedä winukan resursseja niin, että työpöydälläkin voi havaita pätkimistä? Tosin pätkimistähän voi tulla myös verkon ongelmien seurauksena mutta yleensä jonkun softan (mm. kaistaa vievien päivitysten) kautta. Ongelmat siten heijastuisivat tietokoneen normaaliin käyttäytymiseen. bloodom voisi laittaa vähän tietoja koneestaan ja yhteydentarjoajan nimen.
AMD Athlon(tm) XP 3200+ 2,19ghz Netti:1 Megabitin netti , langallinen Ja ongelma tuntuu silta et kokokone tavallaan pätkii. Sillä esim cs 1.6 pelissä pingi patkii eli kuva pysahtyy.. 0,3sec ja työpöydällä hiiri pätkii.. mutta ongelmaa ei näy wowissa!?