Elikkä itselleni ilmaantui seuraavanlainen ongelma: Counter-Strike käynnistyy normaalisti, mutta lähes heti, kun se on käynnistynyt se sammuu. Minulla ei ole mitään hajua, mistä se voisi johtua, se vain alkoi tekemään sellaista. Olen yrittänyt käynnistää tietokonetta uudelleen, sekä asentaa pelin uudelleen, mutta ei ole onnistunut. Toivottavasti osaatte auttaa.
Yksi mahdollinen aiheuttaja on virusohjelmistosi, joka blokkaa Countterin tarvitsemat sovellukset. Jos ensin kertoisit mitä softaa käytät (F-Secure, Nortone jne.) ja jos osaat niin voit kertoa mitkä sovellukset ovat sallittujen listalla ja mitkä eivät, kuitenkin voidaan kokeilla laittaa kaikki sovellukset salli ja kirjaa -toiminnon alle jonka jälkeen nähdään mitä sovelluksia puuttui. Sallittuina pitäisi olla: Steam.exe GameOverlayUI.exe sekä hl2.exe
Käytössäni on Avira Antivir -viruksentorjuntaohjelma ja palomuurina on windows XP:n oma. Kyllä nuo löytyivät sallittujen joukosta. Ihmeellistä tässä on se, että peli toimi vielä viikko sitten.
Mulla oli ihan sama ongelma vähänaikaa sitten, mutta pelkkä Windowsin Lisää ja Poista ohjelman avulla sain sen ihan helposti takas toimimaan. Poista CS, Asenna uudestaan ja kato mitä tapahtuu. Onko sulla Steamin kautta ladattu se? Siinä voi olla sit joku pieni bugi... Jos osaat tarpeeks englantii voit ottaa yhteyttä Steamin asiakaspalveluun.
Itellä oli tuossa vähän aikaa sit juuri sama ongelma, kerkesin asentaa pelinki pari kertaa uudestaa, mutta samaa teki... Ennen vista sp1 asennusta toimi, sen jälkeen ei, mutta näyttiksen ajurit kun uudestaan asensi toimi heti.