NII.. mulla siinä pelissä kätisyys vaihtunu ja en saa sitä millää takas oikeekätiseks!! ja se on äärimmäisen vittumaista pelata ku se ase on vähä niiko väärällä puolella.. tää saattaa olla tietysti joku helppo ongelma selvittää mut ei mulle ku oon pelannu varmaa joku 2vko sitä peliä.. osaisko joku neuvoo??
cl_righthand 0 tai 1 ,kokeile jompaakumpaa arvoa (en muista kumpi oli oletuksena) consoleen niin pitäisi vaihtua käsi. Muistaakseni myös optionseista pitäsi löytyä multiplayer välilehdeltä sellainen kohta kuin advanced. Ja sieltä sitten saat valita kummalla puolella asetta pidät.
cl_righthand 1 tai sitten mene optionssiin multiplayer kohdasta advanced ja sieltä saat vaihtaa sen takaisin sille mille haluat. Nopeempi on kyllä tuo console komento cl_righthand 1
Monella muullakin on tuo ongelma, se johtuu yleensä pelistä/steamista. Sitä ei saa takaisin oikeaan käteen millään ilveellä.
kokeiltu on ja steamin latasin uusiks ja sit siihe sen cs:än ja silti se ase seisoo vasemmassa kädessä ku sulhasen mulkku hääyönä:/:/ iha mahdotonta pelata tollee:/ tai ei mahdotonta mut ärsyttävää ja vaikeeta
Olisikohan mahdollista, että autoexec ei poistunut uudelleenasennuksen yhteydessä...? Voit koettaa poistaa tuon manuaalisesti, jos komento olisi jäänyt sinne kummittelemaan. Tiedosto on nimeltään autoexec.cfg, ja se sijaitsee useimmiten jommassakummassa: C:\Program Files\Steam\SteamCache\Counter-Strike\cstrike\ tai C:\Program Files\Steam\SteamCache\"your email address"\cstrike\ Koeta vaikka windowsin hakutoiminnolla etsiä tuota autoexeciä, ja jos löydät semmoisen tuon näköisestä kansiojuuresta, voit melkein poistaa sen kokonaan. Mielummin kuitenkin vain siirtää hetkellisesti eri paikkaan, jos toimii siirron jälkeen normaalisti, hyvä, jos ei toimi, voit siirtää tuon takaisin vanhaan kansioon, sillä sillä ei ollut mitään merkitystä.
Mulla on toi sama ongelma. Miten sait korjattu? Yritin edellä mainittuja mutta ei onnistu. poistin autoexec.cfg mutta se ilmesty heti uudestaan.
Koita myös sitä DirectX ja voisit myös ottaa kuvan siitä errorista tai kertoa mitä se se errori kertoo