Miten saan adminit toimii mun servuu tarviiko laittaa amx miten se laitetaa jos tarvii peli siis cs 1.6
Tarvii laittaa.Laitat vaikkapa AMX Mod X. Tosta noin lataat sen http://www.amxmodx.org/downloads.php . (AMX Mod X Full Installer v1.76c) Ja tiestysti asennat sen. Adminiksi saat itsesi näin: Menet ekaksi ja [bold]avaat[/bold] tuon addons/amxx/configs/users.ini sitten laita sinne ihan alas sun steam id muotoon: "STEAM_0:0:123456" "" "abcdefghijklmnopqrstu" "ce" Tuo [bold]users.ini[/bold] on Teksti-Tiedosto. Onko onkelmaa tuon AMX Mod X:n asennuksen kanssa?
Juuh en oo ennen näitä käyttänyt eli asensin sen nyt mutta mitä mä sitten teen olisko se pitäny asentaa steamin kansioon tms ei oikee kässänny et minne asennan ja miten se sit alkaa toimimaan
Joo eli siis ^^ tol ei oo mitn virkaaa sain toimimaan mutta se asia vielä et kun meen sinne servuun niin hiiri vaan toimii xD
joo siis oon asentanu amx modin ja laittanu itelleni adminit mutta sit kun meen pelaa niin miten saan ne käyttöön. Sellanen juttu olis =P
Joo nyt oon siis lisänny itteni users.ini tiedostoon mutta silti pelissä ei admineita tule mitä pitäis nyt vielä tehdä laittaa johki pelin conffig tiedostoon jotai tms? Olis kiva tietää =/