Eli siis..tämä perusongelma mitä on täällä näyttänyt esiintyvän aikaisemmin mutta en ole oikein löytänyt mitään auttavaa..eli servuja etsiessä servujen nimet tulevat normaalisti näkyviin mutta ei pääse pelaamaan ollenkaan..ja myös koko netti jäätyy kun yrittää servuun päästä..sitten kun vihdoin netti taas pelaa servuun pääse pariksi sekunniksi ja taas jäätyy.. -f-secure internet security 2006 käytössä ~ sallii kaikki tarvittavat steamin/hl:an jutut -zyxel prestige 660HW-61 mötikkä ~ on pari porttisäätöä tullut tehtyä mutta ei auttanut mitään.. jos jotain apuja/linkkejä saisi niin olisin kiitollinen
Voi helevetti.... miten vitussa ku en oo xiitannu.. pikkuveli varmaan mulla on cs anthology ostin vähän aikaa sitten ni pikkuveli varmaa on xiitannu.. Miks ainaku meen servuun ni siihen tulee se laatikko ja alkaa valittaan että mun steam accounttia ei päästetä sinne servuun ku oon xiitannu... aina se puhu jotai VAC-Secure jutusta ja se mua vituttaa eniten.... plz auttakaa KIIRE PÄÄSTÄ PELAAMAan