CS 1.6 ongelma

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Jokru 20.11.2007.

1. Jokru

Jokru Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ennen koneen formausta fps oli 1.6:ssa suurinpiirtein 99 koko ajan. Formauksen jälkeen fps pyörii siinä 40-70. Vertical sync on pois käytöstä. Ajurit on uudemmat kuin ennen formausta, latasin nvidian sivuilta uusimmat ja ennen formatointia oli sitten jotkut vanhemmat. Kyseessä on nvidia geforce 6600 näytönohjain.

tässä loput näytönohjaimen asetukset http://img510.imageshack.us/my.php?image=nimetnwk0.jpg

kiitoksia neuvoista jo näin etukäteen :)

ja jos joku tietää mistsä saisin vanhempia nvidian ajureita niin voisin kokeilla myös niitä.

2.  
  3. McKagan

McKagan Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse ongelmaan en tiedä ratkaisua, mutta kokeile laittaa taustalle WMP mutta älä laita musiikkia päälle tai videota. Eli avaa vain WMP niin FPS nousee pelissä. Niin tyhmältäkö kuulostaa, mutta toi on totta ;)

4. Jokru

Jokru Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    missähän mahtaa itse vika olla? Fps ei noussut edes fps- konffeilla vaan pysyi siinä samassa.

5. SamixD

SamixD Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tiiän tyhmä kysymys: Ootko kirjottanu consolee fps_max 100? Koska mulla toinen kone laittaa aina sen fps_max 72.4 auotmaattisesti :D

6. Nazzu

Nazzu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mä pelasin cs pari kuukaut ja sitte mult lähti kaikki alkuperäset kentät kuten de_dust2 ja de_nuke pois newgamesta.. MITEN SIIS SAAN NE TAKAS??

7. SamixD

SamixD Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11

Sama juttu tällä mun läppärillä :) Asenna peli uusiks? en oo kato itte koittanuku poistin tält enkä asenna enää. Toisella koneella ei kyl lähteny? :O

Jaa tämä sivu