ennen koneen formausta fps oli 1.6:ssa suurinpiirtein 99 koko ajan. Formauksen jälkeen fps pyörii siinä 40-70. Vertical sync on pois käytöstä. Ajurit on uudemmat kuin ennen formausta, latasin nvidian sivuilta uusimmat ja ennen formatointia oli sitten jotkut vanhemmat. Kyseessä on nvidia geforce 6600 näytönohjain. tässä loput näytönohjaimen asetukset http://img510.imageshack.us/my.php?image=nimetnwk0.jpg kiitoksia neuvoista jo näin etukäteen ja jos joku tietää mistsä saisin vanhempia nvidian ajureita niin voisin kokeilla myös niitä.
Itse ongelmaan en tiedä ratkaisua, mutta kokeile laittaa taustalle WMP mutta älä laita musiikkia päälle tai videota. Eli avaa vain WMP niin FPS nousee pelissä. Niin tyhmältäkö kuulostaa, mutta toi on totta
Tiiän tyhmä kysymys: Ootko kirjottanu consolee fps_max 100? Koska mulla toinen kone laittaa aina sen fps_max 72.4 auotmaattisesti
Mä pelasin cs pari kuukaut ja sitte mult lähti kaikki alkuperäset kentät kuten de_dust2 ja de_nuke pois newgamesta.. MITEN SIIS SAAN NE TAKAS??
Sama juttu tällä mun läppärillä Asenna peli uusiks? en oo kato itte koittanuku poistin tält enkä asenna enää. Toisella koneella ei kyl lähteny? :O