Eli avaan cs 1.6 ja painan find servers ja selailen serverit ja etsin mielesen ja connect. Kaikki servut väittävät että ei yhteyttä ja sen jälkeen sammutan cs ja yritän nettiin sinnekään ei pääse! Korjailen nettiä se toimii taas mutta cs ei pääse pelaamaan? Onko mitään kikkoja millä saisi toimimaan? Voiko se olla näyttiksessä tai jossain koneen sisällä se onglema? Olen kokeillut pelata ilman palomuuria ja sen kanssa ja sillein vielä että se ei blocki niitä täkeitä.Steamin uudelleen asennus ei toiminut. Nat porttien avaus ei toiminut
Katsopas ensin kuten, Edille viittasikin, ettei palomuuri bloki sovelluksia kuten hl2.exe, Steam.exe sekä GameOverlayUI.exe. Ja oletkos niitä NAT -portteja avannut ja jos olet niin mitkä niistä? Sekä kerros vähän miten "korjailit" tuota yhteyttäsi että sait sen taas toimimaan.
Toimi niin kauan ku sain sourceen bannit sen jälkeen ei ole toiminut 1.6 kaan. Olen vain painanut korjaa tuolta jostain Olen kokeillut ilman palomuuria palomuurin kanssa ja sillein että se ei huomioi noita ... Nat portteja olen poistanut mutta en muista mitä siitä on aikaa niin paljon
onko sulla sama accountti kuin sorsassa? voi olla että sait oikeen urakalla steam bannia Kerroppas Miksi sait Bannia?!
onko sulla sama accountti kuin sorsassa? voi olla että sait oikeen urakalla steam bannia Kerroppas Miksi sait Bannia?! Se "korjaa" juttu ei oikein auta jos oikein muistan se ottaa verkkokortin poiskäytöstä ja ottaa takaisin käyttöön ja yhdistäää uudelleen..!
Muistaakseni 1.6 ja half-life 1 käyttävät norm. porttina 27015, ootko tuota puhkaissut? Steamin uudelleenasennus yms. ?
PFConfig eikös tällä ohjelmalla pysty puhkaisemaan juuri noita nat portteja? Jos pystyy niin olen puhkaissut juuri tuon 27015 Eikä auta