Minua on alkanut ottamaan päähän tämä ongelma ja päätin sitten kysäistä täällä. Elikkä mulla on tuo kivitiestä ladattu Non-steam Cs 1.6. Yhteen aikaan sain sen toimimaan. Sen jälkeen pidin noin pari kuukautta taukoa ja sen jälkeen alkoi tuommoista tekemään. Elikkä ongelma on tämä. Laitan pelin aivan normaalisti käyntiin. Suoritinkäyttö pysyy alhaalla. Sen jälkeen kun teen itselleni tyhjän servun, kaikki toimii vielä normaalisti. Kun valitsen puolen sun muut, on suoritinkäyttö ihan normaali vielä. Heti kun pääsen peliin sisään, suoritinkäyttö pomppaa 100%. Eli siis ongelmat alkavat siinä kohtaa kun pystyn alkaa liikkumaan mapissa. Peli pyörii kyllä hyvin, mutta suoritinkäyttö on täysillä kokoajan ja luultavasti se kaataa koneen. Mitä olen tehnyt asian vuoksi: Uudelleenlataus ja asennus, käynyt kaikki video-optionssit läpi, katsonut ettei tapahtumienhallinnassa ole mitään virheitä (ei ole), testannut muistikampojen kunnon memtest86+ kanssa 9 tuntia ilman virheitä, myöskään lämmöt eivät ole ongelma (lämmöt siinä 40 pinnassa ja näyttiksen jonkun verran enemmän.), myöskään koneeni ei ole mikään virus/spywarepesäke, eikä viimeisimmästä formatoinnistakaan ole 3 kuukautta enempää muistaakseni. Alkaa hieman menemään sormi suuhun tuon kanssa. Toivottavasti joku osaa auttaa.
Äh sama ongelma mutta minä pääsen kyllä pelaamaan mutta kun painan tota näppäimistön nappulaa missä on toi Windowsin logo niin kone sitten sen jälkeen REBOOT